Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Comentari de client i no de treballador de MB va dir..
Proposa solucions
I tan que es culpa del banc va dir..
Encara no heu entès que enviaven els SMS a tot quisqui i no només a clients de Morabanc?? El meu fill de 15 anys i amics seus, que no són clients de cap banc també els han rebut. S.u.p, comenceu a llegir amb una mica d'atenció les notícies...
Morabanc tornará???? les assegurances que ens fan pagar a totes les targetes no es faran càrrec llavors no?? au va aneu a vendre fum a un altre lloc srs del nodo
Respondre
Uix va dir..
El problema comença amb el banc es el que lliura informació (no intencionadament) de les nostres dades i permet als lladres iniciar el delicte. Com a afectat en el moment de la incidencia el banc no va protegir les dades dels clients al nivell adequat. Ben fet per BM ja que segurament tots els afectats junts en acció judicial podrien fer li més mal que aquests lladregots
Joan va dir..
És més efectiu retornar els diners sense fer-ne ressò. Això no dóna bona publicitat. De fet és nefast per dues coses: primer, els atacs continuaran. Segon, si dius que retornes els diners estàs donant a entendre que algo malament has fet.
A vegades cal fer el que toca sense publicitat. Sembla que el marketing no se'ls dóna gaire bé.
Hauriwm de veure el grau de swguretat que tenen els bancs andorrans. Xk en generql el pais es molt happy flowers a nivell de ciberseguretat. Tr una app el lora qie cada dia falla fins a les 10 del mayi. Crec que no sabem be el que ha passat.
RespondreEl usuari és el responsable vigilar a qui facilita les dades, d'acord. Peró morabak no ha estat a l'alçada. D'avant d'un frau que s'ha demostrat molt elaborat, s'ha limitat a enviar un mail informant d'un intent de phishing. A partir d'aqui, l'usuari no a tingut més informació d'aquesta estafa, més enllà de les noticies dels diaris. Morabank no ha posat tots els mitjans que se suposa que te a disposició per protegir al seus clients. Segur que als grans clients els han trucat un per un i han estat monitoritzant els seus comptes per detectar fraus, però al client base que el bombin. Ni sms, ni trucades, ni whatsapp, ni més correus insistint en que calia vigilar amb aquesta estafa. Ara diuen que tornaran els diner..aixó és només per que saben que no ho han fet bé! Serà que els 40 milions de benefici a l'any no dona per fer una trucada personal als seus clients per asegurar-se que tots i cada un d'ells estan asabentats del problema. Està clar que no son NO ES EL BANC DE TOTES LES PERSONES
Respondre
I tan que es culpa del banc va dir..
Tens enveja que algú els hi retorni diners i a tu no? O es que ets client/treballador d'una altra entitat i només vols posar merda?
Els SMS han arribat a clients de qualsevol entitat, les dades no han sortit de les entitats bancàries i no cal ser gaire experta per veure-ho.
Sempre buscant-li 3 potes al gat quan per a mi és un gest amable amb els seus clients.
Per a l'entitat ha de ser un import ridícul i assumible i per als clients una satisfacció que et recolzin.
Potser que anem sent conscients de no clicar al primer enllaç que rebem sigui de govern o del marit.
Aquests son els atributs del Banc
Respondre
I per les pròximes vegades també ho retornarà? Això crea un precedent
Respondre