Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Vídeo per les eleccions municipals 2023 de la CUP a la Seu
Vídeo per les eleccions municipals 2023 de la CUP a la Seu
CUP Seu d'Urgell
Andreu va dir..
Evidentment que no, però és obvi que a Andorra hi ha un problema greu d,habitatge que el nostre Govern no sap solucionar. I els andorrans que marxen a la Seu que son molts, no ho fan perque els hi encanti la Seu per viure sino perque no tenen mes remei que marxar. I aixo ha fet pujar molt els lloguers allà i està generant un problema greu a la Seu. Com el que tenim a Andorra. No diu pas cap mentida el vídeo mal que ens pesi. Teniu la pell molt fina trobo. El que hauríem d,intentar és solucionar ja el problema que tenim a Andorra. I això no es soluciona marxant cap a la Seu.
El que és trist es que la majoria d'aquests cupaires que ara ens acusen de ser els culpables que malvisquin a La Seu d'Urgell han menjat gràcies a les feines han tingut ells mateixos o familiars directes al nostre país!!
Poseu-vos a treballar i aneu a la perruqueria perque us arreglin el sarrell….que sou una colla de ninis
Hanns va dir..
Concòrdia de esquerres????? Només cal mirar els cognoms dels que estan per allà! Son mes de dretes que la extrema dreta! I sinó tiempo al tiempo… en breu ho veureu!
Meri va dir..
Si senyor !!!
P3. va dir..
Cert…
Hanns va dir..
Sí, estan preparant un menu d'esquerres que ens empatxarà a tots per les comunals. Mal per mal, em quedo amb DA, feu-me cas.!
Irene va dir..
Podem anar a l'ambaixada catalana a And a queixar-nos d'aquests impresentables de la CUP? Ah no, és llibertat d'expressió, com quan ens tallaven la carretera i durant la Covid que ens tractaven com empestats! Remember andorrans, remember!
I aquest ximplet no diu res de que ens deixem els quartos al Mercadona, el mercat, les botigues de la Seu?
RespondreMolt professorat i molts funcionaris són de la Seu..!
Respondre
Gemma va dir..Evidentment que no, però és obvi que a Andorra hi ha un problema greu d,habitatge que el nostre Govern no sap solucionar. I els andorrans que marxen a la Seu que son molts, no ho fan perque els hi encanti la Seu per viure sino perque no tenen mes remei que marxar. I aixo ha fet pujar molt els lloguers allà i està generant un problema greu a la Seu. Com el que tenim a Andorra. No diu pas cap mentida el vídeo mal que ens pesi. Teniu la pell molt fina trobo. El que hauríem d,intentar és solucionar ja el problema que tenim a Andorra. I això no es soluciona marxant cap a la Seu.
RespondreBen contents que ewtan els de la seu que poden llogar mes car ho que abans no es llogava i es ppden guanyar la vida