x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK

DA mantindrà la gratuïtat del transport públic

Espot defensa la possibilitat d’un transport segregat des d’Escaldes fins a la Seu
Espot en l'acte de Demòcrates d'aquest matí

Espot en l'acte de Demòcrates d'aquest matí

Espot en un acte de Demòcrates

DA
Actualitzada 24/03/2023 a les 12:21
Demòcrates creu que cal mantenir la gratuïtat del transport públic durant la propera legislatura. "És una mesura que té una triple finalitzar: mediambiental, de millora de la mobilitat i social" ha defensat Xavier Espot que ha remarcat que la implementació d'aquesta mesura ajuda també a les economies més modestes a lluitar contra la inflació.

A més, el demòcrata ha apuntat a la posada en marxa d'un procés participatiu per analitzar quins canvis cal fer al servei. "Volem aprofundir en aquesta reflexió, obrir un procés participatiu i en base a aquest procés incrementar les freqüències del transport públic" ha explicat Espot.

Aposta pel transport públic segregat
D'altra banda, el candidat demòcrata també ha proposat "l'aplicació d'un mitjà d'un transport públic segregat, des de Sant Julià i fins a Escaldes amb la possibilitat que es pugui allargar fins La Seu" si bé no ha concretat si seria un tramvia o un bus, quelcom que s'hauria de decidir segons l'orografia del país.
Etiquetes
  • #12 Sostenibles
    (24/03/23 23:18)

    Moltes gràcies 

    Respondre
  • #11 Jociutadana
    (24/03/23 21:08)

    Algú ha vist un polític a l'autobús que no sigui per fer la foto? El que volen es carrers sense cotxes per anar més ràpids ells. Pregonar amb l'exemple.

    Respondre
  • #10 Toti
    (24/03/23 20:50)

    Molt important la notícia,feu plorar .

    Respondre
  • #9 Marc
    (24/03/23 19:33)

    toni va dir..
    Que jo m'enteri: us esteu queixant els que SÍ teniu cotxe de que una petita fracció dels vostres impostos es dirigeixi als que NO tenen vehícle propi?

    De veritat penseu que la gent va en transport públic per que és més divertit? Penseu que no els agradaria tenir parking a casa, a la feina i cotxe personal?


    Ens hem tornat bojos?

    Respondre
  • #8 toni
    (24/03/23 16:47)

    David va dir..
    gratuit pels que fan servir el servei. Ho paguem els que no agafem el bus !! la partida del bus gratuït de Govern ha de sortir d'un altre lloc...

    Respondre
  • #7 David
    (24/03/23 15:13)

    Compte amb el sobreús de la paraula GRATUÏT. Es perd noció de com es costegen realment els serveis, i s'acaba creient que l'estat crea riquesa del no-res i la regala desinteressadament a la ciutadania

    Respondre
  • #6 JoseMaria
    (24/03/23 13:51)

    Fashion slave va dir..
    Taxa Verda (Segons Govern d'Andorra)
    "La taxa verda servirà per rebaixar el preu de l'abonament mensual per utilitzar el transport públic a tot el país."
    "Durant el 2022, i per un consum mitjà, suposarà un increment d'un cèntim per litre, el que suposa un increment de tan sols 4 euros a l'any.
    "Bàsicament el transport publico ho paguen els turistes
    Algú sap quand s'ha recaudat per "Taxa Verda" al 2022?

    Respondre
  • #5 Transport públic caríssim
    (24/03/23 13:38)

    El transport públic mai a la història havia estat tan car, la raó és que cada vegada paguem més i més impostos.

    Respondre
  • #4 Doncs si
    (24/03/23 13:35)

    Fashion slave va dir..
    Totalment d'acord ho paguem nosaltres, fan veure que la bondat els i surt per les orelles

    Respondre
  • #3 estafa
    (24/03/23 13:28)

    Quina estafa! 1r no és gratuït el paguem nosaltres i 2n no importa perquè no funciona bé!, arriba molt tard, a vegades està ple i no pots pujar! Estem farts de vosaltres i les vostres mentides.

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts