x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
CASS

Acord per incloure els psicòlegs a la cartera de serveis

Per accedir al servei caldrà una prescripció mèdica efectuada pel metge referent, un psiquiatre o un metge especialista
Reunió amb el col·legi de psicòlegs aquest dimecres

Reunió amb el col·legi de psicòlegs aquest dimecres

Reunió amb el col·legi de psicòlegs aquest dimecres

SFGA/CEsteve
Actualitzada 24/03/2023 a les 14:03
Govern i el Col·legi de Psicòlegs han arribat a un acord per incloure els actes psicològics dins la cartera de serveis de la CASS, segons informa l'executiu en nota de premsa. L'acord arriba en el marc dels treballs duts a terme per ambdues parts i recull que per accedir-hi caldrà una prescripció mèdica efectuada pel metge o pediatra referent, o un psiquiatre o un metge especialista. Tanmateix, inclou un annex sobre les patologies que donaran dret a rebre aquesta prestació.

La proposta també recull el nombre de sessions màximes finançades per la CASS anualment, i el copagament entre la CASS i l'usuari. Tanmateix, s'estableix la possibilitat de fer les sessions en format presencial o no presencial, sempre que aquestes últimes es facin mitjançant la plataforma de videotransmissió habilitada especialment i no superin un màxim de sessions concret.

La proposta serà tractada pel consell d'administració de la CASS i, posteriorment, haurà de ser aprovada pel consell de ministres amb la voluntat que entri en vigor tres mesos després de la seva publicació al BOPA, segons indiquen. Els resultats de la incorporació dels psicòlegs a la cartera de serveis s'avaluarà un cop transcorregut el primer any de funcionament per tal d'ajustar el funcionament del servei.
Etiquetes
  • #7 Meri Sole
    (24/03/23 19:08)

    Ja tocava
    Llàstima que aprofitem la campanya

    Respondre
  • #6 Pericu
    (24/03/23 18:35)

    Out va dir..
    La gent no es més tonta perque s'ha arribat al límit .
    Grouxo Marx

    Respondre
  • #5 Out
    (24/03/23 16:44)

    El socialisme (encara que encobert) fracassa quan se li acaba els diners als demés - M. Thatcher

    Respondre
  • #4 Antoin
    (24/03/23 16:40)

    D'això se'n diu utilitzar les institucions i els recursos públics per fer campanya electoral. Potser serà legal però és del tot reprotxable. Si no s'ha fet en quatre anys, no ho fareu en una setmana.

    Respondre
  • #3 Llimona
    (24/03/23 15:41)

    Govern d'oportunistes feu pena o fastic

    Respondre
  • #2 Això no és governsr
    (24/03/23 14:10)

    Xavier Espot ja no governa, distribueix els diners de l'estat per ser reelegit. Ara vol iniciar tot el que no ha fet durant 12 any. Andorra no és mereix un cap de govern d'aquest calibre. No el votaré.

    Respondre
  • #1 Toni
    (24/03/23 14:10)

    Vinga, vinga, rapid, rapid, que arriben les eleccions....

    Respondre
7
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2023 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts