Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
F va dir..
Els combustibles sintètics neutres en CO2, segons càlculs del ICCT, tampoc sembla que puguin ser la solució a nivell global, doncs el seu cost de producció, a anys vista, un cop aconseguides les economies d'escala necessàries i optimitzat el procediment de fabricació, estaria al voltant de 3 a 4 €/litre (el primer litre venut ha estat adquirit a 2.800 €). L'economia no ho pot suportar, únicament ho poden pagar els milionaris, per aixó l'empresa que ho està tirant endavant és Porche (necessiten fer soroll per poder-se fer notar, altrament no es fixen en tu i ja no ten interes, en no poder fardar). A més, i aixó ja és determinant, els combustibles sintètics tampoc superaran la norma Euro 7 per a l'emissió de NOx, son per tant tòxics a nivell de les grans ciutats on els nivells d'inmissió no son acceptables per a la salut humana. Fi del camí.
Estafa elèctrica no eco!!! va dir..
Segons estudis de Carbone4 (jancovici), els vehicles termics son més contaminants que els nous eléctrics (comptant des de la fabricació, utilització i fi de vida). Ara bè, estic d accord que plantejar-se un canvi 1x1 es totalment irrealista, no hi han prous minerals, ni es realitzable la instal.lació a gran escala dels punts de recarga.... un greenwashing de més. El problema de fons no es toca: canvi de soicietat, formes de viure, d intercanvis..
Si tots els esforços econòmics que han fet per al cotxe elèctric ho haguessin invertit en la gasolina sintètica de cero emissions (H2+C) ja estaria el problema de la contaminació arreglat sense tindre de fer tanta bateria i explotant mines.
RespondreTot mercat que créix a cop de subvencions és para quan s'acaben les ajudes. Així ha passat amb l'electric en aquells països que han reduït o disminuït les ajudes. Els polítics estan mantingué artificialment una opció errònia des del primer moment, els propis venedors de cotxes ho reconeixen amb la boca petita pero ningú vol fer marxa enrera. Es la versió moderna del conte del rei despullat.
RespondreOs hauria de fer vergonya!!! Els cotxes elèctrics són una estafa.Contamimen molt més que un de gasolina , per obtenir els metalls de la bateria, i per la pròpia obsolescència de la bateria . Poden ser immobilitzarà distancia,perill de cremar-se com ja ha passat i molt pocs km per recórrer, a part de consum accelerat segons velocitat!
RespondreEl mon occidental s'ha tornat una mala versió de la Vida de Brian xDDD, ara s'entén com grans civilitzacions se'n van a la porra inexplicablement...
Respondre
Alba va dir..
Més del mateix!!!!
Cell va dir..
I que me'n dius de les patèntiques ajudes a l'emancipació?
Laura va dir..
Totalment Laura, vaig mirar al BOPA a qui han donat aquestes subvencions per a la compra d'un cotxe eléctric i és realment vergonyòs: Metges, enginyers, polítics, directius de banca, etc... i grans magatzems venedors d'aquests vehicles per quedar-se la subvenció... Tots aquells que tenen un xalet per poder endollar el cotxe. La resta de mortals, no poden accedir al cotxe elèctric perquè govern no obliga als aparcaments privats d'ús públic a posar endolls a disposició. Conclusió, com dieu tots, subvencions per a rics.
Informació va dir..Els combustibles sintètics neutres en CO2, segons càlculs del ICCT, tampoc sembla que puguin ser la solució a nivell global, doncs el seu cost de producció, a anys vista, un cop aconseguides les economies d'escala necessàries i optimitzat el procediment de fabricació, estaria al voltant de 3 a 4 €/litre (el primer litre venut ha estat adquirit a 2.800 €). L'economia no ho pot suportar, únicament ho poden pagar els milionaris, per aixó l'empresa que ho està tirant endavant és Porche (necessiten fer soroll per poder-se fer notar, altrament no es fixen en tu i ja no ten interes, en no poder fardar). A més, i aixó ja és determinant, els combustibles sintètics tampoc superaran la norma Euro 7 per a l'emissió de NOx, son per tant tòxics a nivell de les grans ciutats on els nivells d'inmissió no son acceptables per a la salut humana. Fi del camí.
RespondreFi del camí no, diga-li això a Alemanya, Italia, Hongria, Polonia etc que han vetat a la UE i el seu ultimàtum, és lo que hi ha xato.