x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
FINANCES

Myandbank llança la targeta de dèbit gratuïta

El banc 100% digital d'Andbank ja té més de 4.000 comptes oberts i operatius
Marta Bravo, Carlos Aso i Javier Planelles ahir, durant la presentació de Myandbank.

Marta Bravo, Carlos Aso i Javier Planelles ahir, durant la presentació de Myandbank.

Marta Bravo, Carlos Aso i Javier Planelles ahir, durant la presentació de Myandbank.

Fernando Galindo
Actualitzada 30/01/2023 a les 12:37
Myandbank, el banc 100 % digital que va llançar Andbank fa dos mesos, oferirà a partir d’avui la possibilitat de sol·licitar, a través de l’app de la entitat, la targeta de dèbit, segons informa el banc en un comunicat. Aixó, la nova targeta és totalment gratuïta i inclou el servei d’avís per SMS de les compres realitzades superiors a 50 euros.
Quan el client hagi demanat la targeta per l’app, podrà rebre-la a casa seva a través de CityXerpa, durant la franja horària que hagi seleccionat, o recollir-la al corner de Myandbank, que estarà situat a la recepció del Centre de Negoci, al carrer Manuel Cerqueda i Escaler, 4-6, d’Escaldes-Engordany.


Myandbank destaca que ja té més de 4.000 comptes oberts i operatius. Pel que fa al Bizum, durant aquests dos mesos, s’han efectuat més de 7.000 operacions per un import de més de 450.000 euros, sent l'única entitat que disposa de Bizum a Andorra.


L'entitat bancària recorda que per ser client de Myandbank no cal tenir compte a Andbank, perquè al ser una operativa diferent el client obté un número IBAN independent, d’un compte totalment online. A més, és totalment gratuït, sense comissions. Així mateix, l’alta es 100% online i ofereix Bizum i transferències nacionals i internacionals gratuïtes. També incorpora un compte remunerat al l’1% fins a 30.000 euros.

Així mateix, els clients de Myandbank poden domiciliar qualsevol rebut al seu compte i disposen de suport telefònic.
Etiquetes
  • #14 Joan
    (06/02/23 15:38)

    Molt bé la targeta, però que la tindrem que renovar cada 8 mesos? Ja que la seva validesa només es de 8 mesos. Al setembre ja esta caducada...

    Respondre
  • #13 Xavi
    (31/01/23 13:14)

    Josep va dir..
    És la competència!!! Cal diferenciar-se i ser el primer en coses importants !!

    Respondre
  • #12 Sabadell.2
    (30/01/23 21:33)

    Felicitats

    Respondre
  • #11 David
    (30/01/23 20:22)

    Doncs els autobusos fan anuncia d'això ... Per credit Andorra... No calia un article (o publirreportaje)
    En qualsevol cas, felicitats a ells per fer una competència real.

    Respondre
  • #10 toni
    (30/01/23 16:07)

    per email t'ho resolen al moment. mot eficients...i tot i ser un banc nou, tens la garantia de Andbank que no oblidem que és el primer banc d'Andorra...

    Respondre
  • #9 Maribel
    (30/01/23 15:46)

    Felicitats!!! Atenció immillorable!! Amables al telèfon, et responen a la primera, serveis com mai en aquest país. Simplement gràcies.

    Respondre
  • #8 Ben fet
    (30/01/23 15:16)

    Si no fos per les assegurances, m'hi llençava de cap.

    Respondre
  • #7 Contacte My
    (30/01/23 15:10)

  • #6 Pepe
    (30/01/23 14:49)

    ??? va dir..
    S'ha de reconeixer que l'app falla bastant, però tens un telèfon i un mail per resoldre els problemes amb l'alta (jo en vaig tenir)

    Respondre
  • #5 Paco
    (30/01/23 14:45)

    Enhorabona per aquest servei a l'alçada dels temps actuals. Espero que l'any vinent sigueu el millor banc d'Andorra realment.

    Respondre
Veure’n més
14
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2023 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts