Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Pero si la gent protestara entri qui entri, no hi ha ningún cap de govern que hagi sigut alabat per el poble, mai. Tots els que ho han sigut han sigut deixats per terra, no se perque perdeu el temps si no hi ha i no hi haura mai cap cap de govern que fasi les coses bé perque es imposible, es imposible agradar amb les idees de un cuan el altre te altres gustos. Lo que teníu que procurar es de fer entrar a les eleccions el que menos malament ho fasi o ho vaji a fer perque tots ho faran malament. Pero hi haura algú queho fara pitjor aixi que aquell que no entri.
RespondreLa "casta" recordeu com vau deixar el país ? Ho estem pagant nosaltres els ciutadans. NO TENIU VERGONYA.
RespondreSí, molt criticar però el Sr. Bartumeu va congelar els sous dels funcionaris durant anys i ho va fer per Llei i a sobre sent socialista.
RespondreSr Pintat, que pesat amb l'autoregulació. L'autoregulació és sempre a la baixa i només afavoreix als empresaris!!
RespondrePolitiques de l'Espot ? si no en te cap, apart d'anar a fer el fantasma aqui i alla.
RespondreToni, vols que parlem de com vas deixar el peís al 2019? És molt fàcil critiar el teu propi partit quan ja no n'ets el centre d'atenció. Ho fas per voluntat pròpia o compleixes una enèssima ordre del Cinca?
Respondre
A la foto teniu els responsables dels lloguers desorbitats del pais
Respondre