Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Govern pactarà amb empreses i comuns les mesures que es posaran en marxa
A les fosques va dir..
Avui de les dues de la tarda fins s las sis tot els fanals de la massana encesos, entrada serra de l'honor, despres als particulars ens diran que estalviem
Si durant les dècades que FEDA ha tingut beneficis hagués invertit en producció d'energia amb geotermia o altres energies renovables bastant eficients al país.. ara podríem ser autosuficients i no dependre de fora.. però no, aquests beneficis es van "llençar" a les arques de Govern en comptes d'invertir en si mateix, per alguna cosa son les Forces Elèctriques d'Andorra, no?
Respondre
L'últim que apagui la llum va dir..
Efectivament, déficit que casualment pagarem just desprès de les eleccions generals, incrementat amb els interessos bancaris del déficit generat. Comprant vots amb diners públics. Ens prenen per imbécils.
Tot això és l'avança de pujades de preus.
Respondre
Lo que han de fer a FEDA, es posar el preu real de l electricitat, que els grans cosumidors (Ensisa, Saetde, vall nord, pyrenees, ….) paguin el que toca, aixi Feda no tindra deficit i podra invertir en noves fons de energia, i no demanar credits, que al final sols volen privatitza FEDA, amb l'excuda del deute.
Feda esta subvencionan als grans consumidors… en lloc d'invertir en el futur.
Al Govern mai li ha interessat la candidatura als campionats del món, ni la sostenibilitat, ni el projecte en sí, i quina casualitaaaaaattttt ara surten a la foto dient que què guay tot, que macos a Grandvalira amb l'electricitat i bla bla bla… ens esperen uns mesos de postureig polític amb xorrades d'aquest tipo…. perquè sincerament no s'entén que facin aquest acte amb tot el tema de la crisis energètica que hi ha… ni on està el mèrit en sí, ni de què serveix aquest certificat. Mare meva, menys postureig i més buscar solucions reals per als ciutadans, ens esteu dient que patirem talls de subministrament i després vas a l'estació i tot és despilfarrooooo….
A mi em faria vergonya anar a un acte a fer el que feu… has de servir per aquestes rucades i per viure del cuento… és que sou una colla d'impresentables tots plegats...
Fa ben poc Feda va apostar pel Gas Natural creant una central de cogeneració a Soldeu. En lloc d'apostar per energies renovables. Algu hauria de fer un "mia culpa" en lloc de penjar-se medalles. Quina falta de visió i estratègia.
RespondreJa va començar dissabte l'estalvi de consum energètic. Sense llum, part d'Encamp des de les 18:30 fins les 00:30. ⚠️6 hores ⚠️
RespondreCal saber llegir entre línies, no hi haurà cap estalvi d'energia i els 10 milions de dèficit ho pagarem quan pugin la tarífa de llum.
Respondre
Ja, ja ,ja a poc temps de les eleccions tot seran mesures populars i de baix cost.
RespondreQuan hagin tornat a guanyar la realitat sera diferent, aqui l electricitat la comprem a frança i espanya i com es normal haurem de fer el que ens toqui
P.d abans de les eleccions habiam qui s atreveix a dir l hi als comuns i la sra marsol que no posin les llums de nadal!!!!!
I als botifuers que tanquin la llum de l
Avinguda meritxell i carlemany