Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Presentació de la proposta de ferrocarril
Fundació Mobilitat Sostenible i SeguraMés val tard que mai, tot és qüestió de voluntat política i pensar a llarg termini ,seria una inversió a llarg termini i el territori o agraïria
RespondreAmb qui hem de connectar és amb França
Respondre
And va dir..
No sé qué es para ti "sin hacer locuras", pero respetando los límites de velocidad es absolutamente imposible llegar a Barcelona en menos de dos horas y media, pasando por Calaf.
Ens Estalviarem que ens petin els vidres del cotxe
RespondreEl paper tot ho aguanta. Algú es creu que aquest tren no pararia a toootes les estacions que hi ha d'aquí a BCN? Vic, Ripoll, Ribes de fresser, la Molina, Puigcerdà, la seu, etc… si Catalunya (o Espanya, o qui sigui) fa la línia, Andorra serà la darrera prioritat. Qui s'ho pensi és un il.lús. La Molina és propietat de Ferrocarrils de la Generalitat. 2:30h en trajecte directe? Potser sí. Però no crec que el permetin.
Respondre
And va dir..
cuando llegaste miraste que tuvieras todas las vielas? vaya iluminado…
Fem 60 anys tard, però més val tard...
Respondre
Com pot ser 2h30 fins Andorra si avui la linea Puigcerda-Barcelona tardes 4h com far 40 anys, cap inversió per part de RENFE ..! Aquest mes d'Agost no hi ha trens de la Cerdanya a Barcelona ..!
Estic d'acord que seria el monent per l'AVE Renfe i TGV SNCF al Pyreneu!!
Y si mi abuela tuviera ruedas seria una bicicleta…
Respondre
Cotxes-and va dir..Ens Estalviarem que ens petin els vidres del cotxe
RespondreLo mejor sería que no bajes a Barcelona, hace tres semanas me petaron el cristal de mi coche en escaldes, te crees que andorra es perfecta??