L'Empresa Familiar Andorrana (EFA) va rebre ahir el primer secretari dels socialistes catalans, Salvador Illa. Durant la trobada, que va servir per parlar de l’actualitat econòmica i social, el secretari de l’entitat va traslladar a Illa “diversos neguits relacionats amb la gestió de l’aeroport d’Andorra-la Seu i les infraestructures que permetin una millor connexió amb l’estat veí del sud”.
Illa també es va trobar amb el PS, amb qui va tractar estratègies per afrontar el problema de “l’habitatge, la pèrdua de poder adquisitiu i les dificultats que travessen petits empresaris i autònoms”, va indicar el partit.
Es inverosímil que tothom doni la seva opinió en l'aeroport i que encara a data d'avui, ningú a preguntat a qui verdaderament es part principal de l'aviació: els pilots.
Respondre