Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Ki va dir..
O be si es mes econòmic i còmode
Només és rendible si guanyes temps respecte el cotxe, 1. Fins la Seu y 2. Fins Barcelona.
Respondre
Jociutadana va dir..
Potser per a Espanya no és rendible. Com que no ho va ser l'arranjament de la N-145 que dóna entrada a Andorra. I ho va fer.
Però és cert que aquesta vegada són molts milions i hauria de sortir rendible també per a les comarques limitrofes o no es construirà.
No podem fer gastar al veí un munt de diners si l'únic benefici que fem evident és el nostre.
Quina arribada del ferrocarril a Andorra? Mai arribarà, no es rentable per Catalunya, no us deixeu enganyar. Es podría començar per fer-ho a Andorra i després ja veuriem, el problema el tenim nosaltres, als veins, no els hi preocupa el més mínim.
Respondre
Ki va dir..Només és rendible si guanyes temps respecte el cotxe, 1. Fins la Seu y 2. Fins Barcelona.
RespondreNo oblideu a l'hora de valorar l'interès de portar el ferrocarril a Andorra el fet que permetrà abaratir el transport de mercaderies en un 50% aproximadament, fet que pot permetre revitalitzar el comerç i el cost de la vida, al mateix temps que desviar el transport de materies perilloses com els hidrocarburs que es treurien de la carretera. També com a via alternativa de transport al país, en cas de catastrofe natural que faci malbé la carretera (que circula a peu de riu i amb aigüats acaba tallada per esllavissades).