Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Un agent de la duana duent a terme una inspecció.
Fernando Galindo
NO ÉS PROBLEMA... ÉS QUALITAT I SERVEI!! va dir..
Totalmente de acordo.
Patrimoni va dir..
Ara ara... Totalment d'acord.
NO ÉS PROBLEMA... ÉS QUALITAT I SERVEI!! va dir..
Sí,i no oblideu que abaix són tres anys de garantia europea i aquí només un. Es necessiten més motius?
Que posin un impost al patrimoni i que es deixin estar de pegats. Segur que recapten més que no pas a través de la duana, una frontera innecessària que perjudica la competitivitat econòmica dels negocis andorrans.
Respondre
doncs si va dir..
Només volen UE per tal de continuar amb la festa privada que tenen muntada.
NO ÉS PROBLEMA... ÉS QUALITAT I SERVEI!! va dir..
de fet, Andorra signarà un acord d'associació amb la EU, no entrarà a la UE. I ara mateix, ja hi ha un acord vigent, així que no tinc clar si s'acabarà o no el taxfree.
Per altra banda, estic totalment d'acord en que hi ha comerços (força) que a Andorra es passen, mires el preu a baix i aquí, i no hi ha el diferencial que hi hauria d'haver. Una cadena de tendes d'electrònica, que aquí al Principat n'hi ha una, ja dic jo que el diferencial no és el que hauria de ser i és per això que no hi he comprat mai
El problema no és que s'hagi de pagar l'IGI del TAX Free que entra a Andorra. Pels que ho fan, seguiran guanyant pel diferencial de retirar 21% i pagar 4,5%. El que s'ha de questionar, Sr. Jove i botiguers és perque la gent va a comprar a fora el que té aqu'i!!!
A més de que en molts casos, el preu es igual o superior al de abaix, el problema més greu és que aquí no hi ha un correcte servei post venda que abaix, tot i treure l'IVA, el continues tenint. Quan alguna cosa te defectes, a baix t'ho canvien i aquí ets pots passar mesos perque et donin sol·lució al que abaix es fa al moment... I després hi ha un segon tema: La falta de formació i coneixement dels comerciantes o venedors que no coneixen el producte que venen. Falta de formació!!! Potser si els paguessin millor tindrien personal més quyalificat!!!
Seguirem compran a fora fins que no millorin aquestes condicions...
Per cert quan entrem a la com Europea, s'acabarà el TAX FREE o sigui que tranquis...
id va dir..
Doncs si, alguna cosa tindrà de dir la UE al veure que aquest país intenta bloquejar totes les plataformes de fora posant pals a les rodes perquè no puguin operar aquí, volen estar globalitzats per ells operar a fora però els de fora no els volen aquí, crec que el veterinari tindrà un mal de cap al explicar això
Sol falta que pretenguin q la gent compri on ells vulguin. Si poc a poc ens van foten fora del pais, si no ets de cap d ells. Seguire compran on me dongui la gana amb els meus diners.
I els primers que an de controlar son als que imposen aquestes lleis que son els pitjors.
Les dues Andorra va dir..Menys impostos, menys pressió fiscal, menys burocràcia i menys funcionaris.
RespondreTota la raó, som un Pais petit. El que cal és pocs impostos i pocs funcionaris, i una estructura d'Estat mínima. Però estem fen el contrari. I espereu quan es firmo el Acord d'Associació amb la UE. Faràn falta més el doble de funcionaris per posar en marxa les Lleís UE. Estem MORTS, preparem les maletes. Andorra serà per el Piqué, per els motoristes professionals i per els youtubers.