Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Un vehicle elèctric estacionat mentre es carrega.
Fernando Galindo
Fran va dir..
Com he dit, només cal mirar el Bopa....
Genera més contaminació un cotxe elèctric que un cotxe normal. És una estafa. Contaminació per la fabricació, encara no saben reciclar les bateries,ah i per cert la producció elèctrica per recarregar les bateries: nuclear? Carbó? Gas americà de xista? Amb una mica de sort eòlic o de pantà?
Respondre
Joan va dir..
Això no es cert. Han de tenir nom i cognoms i no se'l poden vendre fins dins d'un any. Llàstima de fake demagògica !
Fracás estrepitós va dir..
Jo seré l'últim ciutadà d'Andorra en comprar un elèctric, l'única manera de que se'n vengui algun es amb subvencions. Qui se'n compri un avui patirà , es una tecnologia nova que cambia casa dia. El 2.035 els elèctrics d'avui seran obsolets i ens en podrem fer un llavero. No oblideu que amb la calefaccio, les llums i l'aire acondicionat i les pujades (que a Andorra no n'hi ha) veus baixar l'agulla. La poesia ecològica no sempre es la realitat.
Tenint en compte què, segons el Bopa, gran part d'aquestes ajudes se les han quedat els propis concessionaris, doncs...
RespondreReflexió: 1.419 vehicles en nous anys per assolir una quota de mercat del 1,55 %. I quan ha costat la festa ?? Tenim un parc automobilístic que té una mitjana de edat de uns 14-15 anys. No hauria estat millor emprar aquest diners en finançar la substitució de vehicles per nous vehicles de combustió. No ens enganyem qui té un cotxe de 15 anys no el canvia perquè no pot. I els elèctrics han anat principalment a famílies ben estants. Que hauríem aconseguit: cotxes nous, menys consum, més seguretat, i sobre tot menys pol·lució amb una mesura destinada a la classe treballadora. Perquè si no vaig equivocada del que es tracta és de reduir la pol·lució, o sols interessa sortir a la foto i fer titulars buits de contingut.....
Respondre
Amb els mateixos diners ara hi haurien com a mínim 15000 bicis elèctriques.
Circulació fluida i parkings lliures
NPI
Poca autonomia, recarregar és difícil (llocs ocupats i lentitud de càrrega), cost canvi bateries, obsolescència programada, l'electricitat ha pujat un 200%, preu final del vehicle elevat, pes del vehicle desorbitat, segueixo... ?
RespondreUi que guapi la pandi, com es gasten els dinerets (del papà i la padrina) que els sobren per arribar a finals de l'altre mes.
Respondre
Anais va dir..Reflexió: 1.419 vehicles en nous anys per assolir una quota de mercat del 1,55 %. I quan ha costat la festa ?? Tenim un parc automobilístic que té una mitjana de edat de uns 14-15 anys. No hauria estat millor emprar aquest diners en finançar la substitució de vehicles per nous vehicles de combustió. No ens enganyem qui té un cotxe de 15 anys no el canvia perquè no pot. I els elèctrics han anat principalment a famílies ben estants. Que hauríem aconseguit: cotxes nous, menys consum, més seguretat, i sobre tot menys pol·lució amb una mesura destinada a la classe treballadora. Perquè si no vaig equivocada del que es tracta és de reduir la pol·lució, o sols interessa sortir a la foto i fer titulars buits de contingut.....
Respondre+1