x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
Turisme

Un 47% d'ocupació hotelera durant el juny

Els hotels han registrat nivells d'estades similars a les xifres anteriors a la pandèmia
Registre d'ocupacions del juny

Registre d'ocupacions del juny

Registre d'ocupacions del juny

Font UH
Actualitzada 06/07/2022 a les 17:03
L'ocupació hotelera mitjana del juny ha acabat en un 46,87% que situa el registre en els nivells anteriors a la pandèmia, ja que el 2019 es va arribar al 47,15% mentre que l'any passat s'havia baixat fins al 30,32%, segons les dades fetes públiques per la Unió Hotelera aquest matí. L'entitat informa que la setmana passada els establiments han estat al 51,7% de capacitat, que representen un descens de menys de cinc punts en comparació a la setmana anterior quan es va celebrar el pont de Sant Joan.

Les xifres acumulades durant el primer semestre de l'any situen la mitjana del 2022 en un 56,34% d'ocupació als establiments de la Unió Hotelera. Una dada per sobre del 55,45% total del 2019 i molt lluny del 34,47% i el 33,71% de mitjanes registrades durant els dos anys de pandèmia quan estaven vigents les restriccions de mobilitat internacionals i hi havia tancament de fronteres a molts països.  

 
Etiquetes
  • #3 poc i dolent
    (06/07/22 14:11)

    Fot pena veure com esta andorrà, del pont de la rotonda cap a dalt a l'església es penós i per la zona mes turística ahir 5 de juliol un restaurant amb terrassa que avanç sempre era ple tenia sols 1 taula

    Respondre
  • #2 Renovació
    (06/07/22 13:13)

    A Andorra hem de deixar de viure del i pel turisme. Altre model és possible.

    Respondre
  • #1 igual
    (06/07/22 12:35)

    però com pot ser només un 47% i amb molts hotels tancats, amb la de visites que anaven a venir, Iron man, circ de soroll, pont tibetà, ... Jo no veig que hi hagi cap millora, mes o menys igual, això sí amb menys diners en les arques i més pressió fiscal

    Respondre
3
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2023 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts