Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Un agent de policia efectuant un control de trànsit.
Fernando Galindo
I de pas també els hi foteu el modus vivendi (com algú pretenia fer) i el passaport.
República de bananes!!!.
Quan la gent te formació actualitzada, i no em refereixo al que aprenen a l'autoescola, quan la gent esta actualitzada en cursos de conducció deixen les conductes temeraries, ja que tenen la capacitat d'adonar-se del que pot passar amb un vehicle.
El cotxe no te vida propia, som nosaltres qui li donem les instruccions, per tant una mala instruccio, una velocitat erronea, un volant mal agafat, un punt de mirada cap on es el problema, un neumatics amb una vida util del 20%.... ens porta a coses que ningú volem.
Per tant les sancions no son del tot incorrectes, el que cal es concienciar en l'importancia de formar-se.
Oi que si no se angles com toca, m'apuntare a millorar? Això igual, amb la diferencia que amb l'aglés no mataré a ningú i amb el cotxe puc fer molt de mal i em puc fer mal....
Pepe va dir..
Això no és veritat
Jaume va dir..
Tota la raó. Aquest han acabant fent el Marc Forné el millor president d' Andorra. Gaudien d' una llibertat inigualable i al país venia molta gent de nivell a gastar. Ara aquest polítics ineptes jo estan destroçant tot
El soroll mata va dir..
Well the EU is making it more and more difficult. I think even Andorra has a law that, in theory, prevents revving excessively and pulling high revs in low gears. As with everything, the implementation is what is lacking. Of course, older homologated cars & motos will naturally be louder as they are pre OPF. The ITV service needs investigating as there are vehicles that pass the ITV that clearly should not. The police need a traffic specialist service that can rip apart a car at the road side and impound cars that woukd clearly fail noise and ITV regulations - we have this in the UK, the white cap transit police are scary. In theory, Andorra should be much easier to police. Finally, noise radars like speed radars should be looked into, the only issue is the intial cost versus the 5 cars that may get a fine.
Jaume va dir..
Andorra entered the 21st century, drive according to the rules and you have no issues. If people want to drive fast & reckless go to the race track in Pas de la casa - hell even racetracks have rules against reckless driving & being black flagged.
Els que dieu que no pot ser que una llei així us arruïni o que només serveix per engreixar les arques del estat, ho teniu molt senzill. Conduïu respectant les normes i no us posaran cap multa. No doneu la culpa de tot als polítics o policies etc. etc. La culpa si de cas es vostra.
RespondreQuan la classe política de posarà de valent contra els tubs d'escapament trucats que ensordeixen la població? Serà que als nostres polítics els manca educació sobre la contaminació acústica?
RespondrePerquè no feu ni una puñetera llei que em protegeixi d'acabar completament arruinat, esclavitzat per deutes no només de les meves necesitats sino de la maleida administració? Perque cada dia, amb totes aquestes propostes que se suposa que son pel meu bé, soc més vulnerable, engoixat, decepcionat i enganyat. Cuan viatjo i parlo de la manera de fer politica del meu país la gent no s'hen fan creus. Som una vergonya.
Respondre
Ajaja andorranets, sou un pais de pandereta subdesenvolupat tan social com politicament i encara us penseu q pinteu alguna cosa. Quina vergonya ser andorrà!
Respondre