Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Penós ets tu.
A la classe del meu fill ja un nen que se sent nena i que?, et puc ben assegurar que és més nena que moltes, tots l'acceptem i si l'accepten companys, familiars, etc., tu qui ets per jutjar?
Penós som aquesta societat la qual no deixem que les persones siguin lliures.
Mascle hetero va dir..
Sou realment penosos en aquets comentaris! Hi ha un dia del orgull LGTBI per visibilitzar els mateixos drets que qualsevol persona i lluitar contra la homofòbia, bifobia etc…que malhauradament molta gent encara te aquesta mentalitat tant pèssima i inculta ! Viviu i deixeu viure a la gent!
Per què no hi ha un dia de l'orgull heterosexual?
RespondreOrgullo de qué? Y penoso la participación de niños.
Respondre
Marc va dir..Penós ets tu.
RespondreA la classe del meu fill ja un nen que se sent nena i que?, et puc ben assegurar que és més nena que moltes, tots l'acceptem i si l'accepten companys, familiars, etc., tu qui ets per jutjar?
Penós som aquesta societat la qual no deixem que les persones siguin lliures.
No se a quin comentari respons i a qui va dirigit aquets atacs, però penso que no has entes el comentari, i el que vui dir. Estem pensant i dien el mateix ( comentari 3) tenim que deixa viure i que la gent senti i faci el que vulgui, sense que ningú pogui interferir. Visca LGTBI