Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Jordi Gallardo, el conseller Jordi Puigneró i l'alcalde de la Seu, Francesc Viaplana.
SFG / C. esteve
Stopfakes va dir..
It is called vested interest and the team that can profit the most from a project. Whilst Andorra is living in the 21st century the morals are from the dark ages - but this is not exclusive to Andorra all modern countries behave the same.
frança no posarà ni un cèntim d'euro, deixa de sommiar va dir..
Los franceses piensan que Andorra es el Pas de la Casa. Triste pero es así.
Si alguien está dispuesto a poner dinero para que llegue un tren a la Seu, cállate y cógelo. Todo lo que esté cerca de una estación se revaloriza y si de paso Andorra está cerca pues mejor. Aquí lo que interesa es no poner un duro, fer l'Andorrà si se tercia. Nuestra tradición milenaria ha sido la de aprovecharnos de las infraestructuras (entre otras cosas) que construyen los otros países vecinos con sus impuestos para usarlas en nuestro beneficio simplemente pagando por su uso y no por su construcción. Que siga siendo Si sigue siendo así, callémonos. Ya sé que así cualquiera tiene un país, pero disimulemos leñes!
Pobladó va dir..
Te tota la raó amb lo que diu de Suïssa... i si les estacions de tren de l.hospitalet i/o Puigcerdà les fa servir un altre tipus de públic serà una opció més per el que es vulgui estolvia el cotxe.... més trens França i Suïssa ja tornaran aviat amb els trens de nit... com el de Ginebra - Barcelona amb maquinària austríaca, molt confortable.....
Pobladó va dir..
No me has entendido. Yo soy partidario del uso masivo del tren. Ni coches eléctricos ni nada. Pero cuando digo que el destino de Andorra seguirá ligado por mucho tiempo a unas malas comunicaciones es porque mucha gente acomplejada del país trata siempre de boicotear todas las iniciativas (aeropuertos, helipuertos, trenes...) por miedo a esa invasión que se producirá de gente pobre que no casa con la mentalidad del país, que es la de ser un país elitista. Aquí sólo queremos gente con dinero para que nos quiten pronto de vender tabaco y alcohol.
Seb va dir..
Ja es va intentar la Niçificacio fa anys i gràcies a un alcalde i urbanista no va ser així i esperem que així continui.El casc antic s'està rehabilitant, vivendes a preus assequibles.
Stopfakes va dir..
Ves a Suissa i veuras com allí, a alguns llocs només es pot anar en tren. El turisme de qualitat de veritat fuig de la massificaci6 del vehicle privat i de tot el que comporta.Unes preteses millors comunicacions per carretera només comportarien més massificació i degradació del pais
No pot ser va dir..
als francesos no els dóna la gana de netejar una carretera estreta a l'hivern per a dificultar que els seus nacionals gastin 4 duros aquí i ara et faran arribar un tren per tu. Si esperes que França gasti centenars de milions per a comunicar andorra amb frança espera't assegut. Mira les estadístiques d'importacions i turisme (la cambra ho publica cada any) i t'adonaràs molt teu pesar que la vinculació més forta és amb el sud. NO dic que sigui el millor, però és la realitat.
Seb va dir..
Em sembla que confons un tren amb un metro…
La primera pedra per la Niçificació de la Seu d'Urgell. Acompanyada de promoció immobiliaria, esdevindrà la ciutat dormitori de la clase treballadora d'Andorra. Com Niça és a Mònaco, la Seu ho serà per Andorra.
Respondre
Vested interest va dir..It is called vested interest and the team that can profit the most from a project. Whilst Andorra is living in the 21st century the morals are from the dark ages - but this is not exclusive to Andorra all modern countries behave the same.
RespondreEstàs equivocat, no son interessos creats, es un concurs public net i transparent que pots trobar al portal web public de contractació de la Generalitat amb tots els seus detalls. Si tens una consultoria que es dediqui al transport public et pots presentar a la licitació. Abans de fer una infraestructura cal fer estudis que son els que ara es liciten