Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Un cartell de cerca de personal en un restaurant l'estiu passat.
Pau sense vot va dir..
¿EL COMENTARIO CON "RETRANCA" NO LO COMPRENDES?.
Ara calladets els de a Andorra ja no ve ningú a treballar...
Respondre
MARKLIN2 va dir..
Claro, porque los temporeros que vienen por 6 meses han de saber catalán....por favor.
Ya les va bien con el español, inglés y francés, que es lo que hablan los turistas. El que quiera que lo atienda un camarero en catalán que vaya a la cafetería de siempre del barrio....ah no, que ahí te atienden en portugués. Vais a tener que ir a Vic para que os atiendan en catalán. Ir rápido que ahí también se está perdiendo.
de que parles sabelo todo va dir..
Mes treballar i menys netflix, ( ajudes als lloguers, tiket compra gratuit supermercats, cobertura C.A.S.S gratuita, ajuda économica pels que estan a la borsa. Que mes vols? les ajudes maxim 6 mesos haurien de ser... i menys ganduls, no caldria tants tempores que acaben agreujant els problemes d'habitatge..
Hanns va dir..
mira que nets de ruc, de quina pagita parles? si aqui no es cobra res
MOLTA FEINA PER ELS DE" POLITICA LLINGUISTICA" .
Respondre
Sismo va dir..
exacte, per això soc aquí, treball fins a les 14h, tinc diversos pisos, això hauria estat difícil al meu país d'origen, gràcies Andorra i pel treball dur i per això venen uns altres, Andorra és el país de les oportunitats. Però només per als que vulguin treballar
vagos i maleantes va dir..
Millor que al teu país segur, per això estas aquí.
vagos i maleantes va dir..
Tens tota la raó, perdona, a Andorra no tenim inflació, pots trobar vivenda a un preu assequible i tot i que es viu en democràcia o això diuen, si opines que la situació està molt complicada per la major part de la gent es perquè ets un vagó o un maleante. Gràcies a tu i al del comentari 8 he pogut entendre que tot és meravellós i que les polítiques públiques a Andorra són les millors del món i les més encertades, benvinguts sigueu tots al país de les oportunitats que ja no es estats units, ara és Andorra.
jeep va dir..Ara calladets els de a Andorra ja no ve ningú a treballar...
RespondreTambé hi ha que venen a comprar....... Cap dels dos casos s'entén.