Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Presentació de l'informe sobre la xarxa viària aquest matí
Fernando GalindoHahahahhah que chiste.
Respondre
Ostres quina mala sort !!!
Tinc el 5% restant a tocar de casa …
No ens cal un estudi de gent de fora. Quan aprendren a ser sobirans i autonoms ??
RespondreEl problema no són les carreteres, són els usuaris. Fitipaldis, sonats, gent conduïnt amb el mòbil, gent conduïnt fumant, beguts o drogats, gent que no respecta les distàncies, llestos que se salten les cues i et tanquen el pas sense respectar els cedir el pas. I tot per què falta qui controli i fiqui sancions. Les carreteres andorranes són el far west. Ja no parlem dels fums dels vehicles, que alguns semblen locomotores de carbó.
RespondreNo importa el que diga aquest gent...tots sabem com estan les carreteres del país, peró ells tenen que justificar els sueldazos que cobran i nosaltres som tots rucs!!!
RespondrePer motoristes o ciclistes, gens… quantes tenen doble guardarrail? M'atreviria a dir que el 95% no en tenen.
RespondreSegur?? forats, arquetes i rases a diferent nivell, vessaments d'olis i gasoil, ....
RespondreJeje clar estudi no es sobre la CG 4 o la CG 5, sino nota baixaria molt. Abandonats estem a qui dalt!
RespondreBastant poc segura pels ciclistes... Només cal veure la quantitat de forats que hi ha
Respondre
Pues ja es hora de fer la fórmula 1 aquí com a Mónaco no?, o teniu por de no complir las normativas amb tans forats que tenim tot arreu? O veu la FIA y marxarien amb coet.
Respondre