.

x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
Pandèmia mundial

Salut elimina la mascareta a l'interior de les aules

La protecció facial deixa de ser obligatoria als grups de convivència estables dels centres de treball
Primer dia a les escoles sense mascareta

Primer dia a les escoles sense mascareta

Alumnes sense mascareta a l'escola.

Fernando Galindo
Actualitzada 14/02/2022 a les 19:13
El ministre de Salut, Joan Martínez Benazet, ha anunciat aquesta tarda que a partir de demà ja no seran obligatòries les mascaretes a l’interior de les aules, sempre que es preservin els grups bombolla. Això si, per a interaccionar amb altres grups de convivència o desplaçar-se pels passadisos del centre escolar caldrà mantenir l’ús de la protecció facial. Les mesures aprovades avui pel Consell de Ministres afecten tant als docents com als escolars.

Benazet ha justificat la decisió pel grau d’immunització dels infants i el retrocés de la variant Omicron. En aquest sentit, ha exposat que el 70% dels infants de 5 a 9 anys ha passat la malaltia i el 54% dels menors de 5 anys també l’han superada. “És difícil tenir un descontrol de la pandèmia”, ha declarat Benazet, que ha fet referència al retrocés de la variant òmicron com un altre dels factors clau que s’ha tingut en compte a l’hora de prendre la decisió.

Igualment, el titular de Salut ha confirmat que també s’eliminarà l’ús obligatori de la mascareta en el llocs de treball sempre que hi hagi un grup de convivència estable, de la mateixa manera que es podrà prescindir de la protecció facial en les reunions de feina.

Pel que a l’oci nocturn, Benazet ha exposat avui que les mesures anunciades la setmana passada es mantindran amb l’excepció que les discoteques podran repartir, sota la seva responsabilitat, autotests per a aquells clients que vulguin prescindir de la mascareta en el seu interior i no s’hagin fet prèviament un test en les darreres 12 hores.
  • #10 Ana
    (14/02/22 21:52)

    A saber cuando nos dejarán sacar las mascarillas en el trabajo, espero que sea pronto pero durará poco o eso creo. Pero bueno, espero que dure bastante.

    Respondre
  • #9 De bona font
    (14/02/22 20:31)

    I el passaport covid? De debò encara es obligatori? va dir..
    En tenim per dies d'aquesta me.... de pass, tal i com se m'ha fet saber, fins que França no faci el gest, nosaltres quietos paraooss!

    Respondre
  • #8 Fora mascareta
    (14/02/22 20:29)

    Ja era hora, no teniu vergonya!!!!

    Respondre
  • #7 Eva
    (14/02/22 20:28)

    El que no pot ser es viure amb por perquè et pot matar un covid, una grip, un terretremol, un cancer, etc. Tantes coses, pero abans de morir hem vingut a VIURE i no sabem ni com ni quan pero tard o d'hora tots morirem perquè és llei de vida. Mentre arriba aquest dia deixins viure tranquils i sense por infundada que ja n'hi ha prou. Que la por debilita el sistema immunitari i bloqueja el raciocini i això ho saben prou, aixi que si tant pensen en la nostra salut comenci a facilitar les dades dels suicidis del 2021 i faciliti eines i recursos per evitar aquestes desgracies. Que ara tan sols sembla que matibel covid per l'amor de deu!!!! Tinc més respecteba un cáncer que a un covid pero simplement per sentit comú. Novens diran vostes com i quan ser feliços, el que faltava!!!

    Respondre
  • #6 Santi
    (14/02/22 20:16)

    Una mesura absurda que mai no es va haver d'aplicar, ja que atenta contra la salut física i psicològica dels menors.

    Respondre
  • #5 Eva
    (14/02/22 20:13)

    Jo ja tinc la taula per surfejar i m'he inscrit al campeonat de tarifa, crec que tinc opcions. En relació al passaport, cap problema. NO PASSA RES!! Continuarem vivint i continuarem gaudint, i el millor de tot sent feliços perquè el que realment ens fa feliço no requereix ni exigeix cap passaport sense sentit. Així que facin el que vulguin que nosaltres continuarem VIVIM SENSE POR QUE TAN SOLS VOSTES HAN INFUNDAT A LA POBLACIO

    Respondre
  • #4 I el passaport covid? De debò encara es obligatori?
    (14/02/22 19:06)

    I el passaport covid? De debò encara es obligatori?

    Respondre
  • #3 Espar
    (14/02/22 18:57)

    Vinga, Benazet! Ens preparem a per la setena onada!

    Respondre
  • #2 Absurdia
    (14/02/22 18:42)

    Genial, però serà per poc temps malauradament.

    Respondre
  • #1 Ups
    (14/02/22 18:38)

    Hombre! Porfiiiin!! Pobres nens!

    Respondre
10
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts