Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Compareixença dels consellers generals Jordi Font i Susanna Vela
PSEls consellers socialdemòcrates han presentat 43 esmenes a la Llei de Contractació Pública, entre les quals destaca la proposta que les adjudicacions s’hagin de fer per lots, segons han explicat aquest matí en roda de premsa. El conseller del PS, Jordi Font, ha explicat que la voluntat de la mesura és evitar que una sola empresa sigui l’adjudicatària i que en subcontracti d’altres, en moltes ocasions foranes. En aquest sentit, ha destacat la necessitat que les institucions públiques siguin proactives per tal que les petites empreses també participin en el procés d’adjudicació.
La parlamentària Susanna Vela també ha exposat que aposten perquè la llei inclogui un recurs urgent com a eina per controlar el procés de contractació, que serviria de pas previ a la via judicial. L’objectiu és poder resoldre possibles problemes relacionats amb el procés de contractació de manera eficient i transparent.
És raonable que l'Administració vetlli per repartir una mica més el pastís de la contractació pública.
Em sembla molt be. Si es vol transparència, si es vol lluitar contra l'obscurantisme en les adjudicacions calen lots per il·luminar-ho tot.
Respondre
Info va dir..
Molt bé, ja has fet l'acudit de la setmana. Ja pots anar a descansar per l'esforç.
Info va dir..
Felicitats si et van regalar això..pero no cal explicar-ho..no l importa a ningu
Crec que estaria bé, a mi una vegada per Nadal em van regalar un lot que hi havia de tot.
Pernil, torrons, xocolata, vi del bó, i molt més...
Roc de les Anelletes va dir..Molt bé, ja has fet l'acudit de la setmana. Ja pots anar a descansar per l'esforç.
RespondreÉs bó eee...
Si en tinc un altre el poso.