x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
COMERÇ

La millora del servei, principal repte del nou Pla Estratègic de Comerç

El sector treballarà accions concretes a partir de tres comissions de treball relacionades amb la competitivitat, la innovació i l'experiència.
La directora del Pla Estratègic, Maria Segarra.

La directora del Pla Estratègic, Maria Segarra.

La directora del Pla Estratègic, Maria Segarra.

Actualitzada 17/01/2022 a les 13:57
La millora del servei als establiments comercials del Principat és en aquests moments un dels reptes més importants que ha d'afrontar els sector per a millorar la seva competitivitat. Així s'ha anunciat avui en el marc de la presentació del nou Pla Estratègic de Comerç que ha tingut lloc al Centre de Congressos d'Andorra la Vella. "Tenim algunes febleses. Ens falten algunes marques concretes -que no necessàriament han de ser de luxe-, hem de millorar l'accessibilitat, la circulació dins del país, i també la qualitat del servei" apuntava el ministre de Presidència, Economia i Empresa Jordi Gallardo. "Aquesta última potser és la part que ens acaba de faltar per tenir el cercle complet. Tenim producte, tenim bones empreses al país capdavanteres que no tenen res a envejar però ens toca fer un esforç en quant a millorar el servei amb l'atenció al públic" afegia. En aquest sentit, Gallardo ha destacat que el Principat ha passat de "ser una destinació essencialment per comprar a una destinació que ofereix una gran experiència als turistes i, a dins d'aquesta experiència, hi trobem el comerç".

La directora del Pla Estratègic, Maria Segarra,  ha explicat que durant els darrers mesos s'ha fet un intens treball de diagnosi per a identificar les principas febleses i punts forts del sector on s'ha pres com a punt de referència l'antic Pla Estratègic de Turisme de Compres del 2015 i opinions de diversos comerciants amb l'objectiu d'aportar noves propostes. En aquest sentit, ha avançat que es crearan tres comissions de treball relacionades amb la competitivitat, la innovació i l'experiència amb l'objectiu de treballar accions concretes per a contribuir en la millora de la competitivitat del comerç del país. Per altra banda, ha anunciat que el 2 de febrer tindrà lloc la primera reunió per a començar a concretar els primers passos i on participaran diversos actors del sector. 
Etiquetes
  • #3 Canòlich MO
    (18/01/22 00:03)

    Per millorar el comerç l'opinió dels comerciants compta, però segur que ells ja ho fan tan bé com saben. Caldria preguntar als clients, als usuaris per donar millor resposta a les necessitats i demandes.

    Respondre
  • #2 Ciutadana
    (17/01/22 15:47)

    “Tenim producte i empresses capdavanteres” ??

    Respondre
  • #1 res canvia, ni es veu que tingui de canviar
    (17/01/22 15:24)

    Una mica mes del mateix, formació exprés i sous misèria, res de nou, ah fa poc la economia ja estava casi a nivells pre-pandemia avui que si que es tenen de pujar els sous però ara no toca, la economia no esta be. uffffffff esgotador

    Respondre
3
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2022 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts