x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Pandèmia mundial

Govern prepara noves mesures per contenir el virus a les escoles

Salut registra 196 aules amb algun tipus de control per la detecció de positius
Joan Martínez Benazet en la compareixença d'aquest migdia

Joan Martínez Benazet en la compareixença d'aquest migdia

Joan Martínez Benazet en una compareixença

SFGA/JAViladot
Actualitzada 06/12/2021 a les 15:33
El creixement de la incidència a les escoles comportarà l'aplicació de noves mesures per contenir el virus que s'anunciaran en breu. El ministre de Salut ha manifestat que el Govern està analitzant les dades d'afectació "molt elevada" per decidir quines mesures s'apliquen i ha reiterat que no és partidari ni ha proposat avançar les vacances de Nadal una setmana perquè no és una solució que es pugui mantenir en el temps. 

Joan Martínez Benazet ha exposat que avui hi ha 196 classes amb algun tipus d'afectació per la Covid. Un total de 51 aules estan totalment tancades, 86 tenen part dels alumnes confinats a casa i 59 grups estan sotmesos a vigilància passiva. L'anàlisi que fa Govern de les dades és per estudiar quina quantitat d'infants es poden infectar encara del virus, si es pot transmetre molt més encara en aquesta franja d'edat. Les mesures podrien incloure l'ensenyament virtual en algunes etapes educatives o restriccions als menjadors seran mesures "mixtes" ha asseverat Martínez Benazet.

El ministre ha declarat que "qualsevol decisió està sobre la taula" i que les mesures que s'adoptin per a les escoles aniran acompanyades d'altres de caire social per als pares perquè es puguin complir les restriccions que s'apliquin i ha remarcat que s'han de sospesar molt bé les decisions. 
  • #19 Jes
    (07/12/21 05:28)

    Inutils!!!!!!!!!!!

    Respondre
  • #18 Menrac
    (07/12/21 00:31)

    I que pensen fer amb els que han passat la cov19 fa més d'un any i tenen més anticossos que 100 vacunes juntes.
    Aquesta gent haurà de vacunar-se igualment? Quin sentit té!!! 
    Són aquestes i moltes altres coses que generen desconfiança

    Respondre
  • #17 Vergonyós
    (06/12/21 23:30)

    Aquí el problema es que la gent no cobra el 100% i ningú vol deixar de guanyar encara menys al mes per això el país te gent treballant amb covid o nens a les escoles amb covid els pares no es poden permetre perdre entre 300-500 al mes, m'entres vosaltres que sou uns poca vergonyes guanyeu 4000-6000€ per dir cuatre parides al any…. 

    Respondre
  • #16 Joan B
    (06/12/21 22:38)

    Les escoles buides, el piri a tope.

    Respondre
  • #15 Educador
    (06/12/21 22:28)

    Aquesta onada s'ha expandit des de les escoles. Ningú dimitirà?

    Respondre
  • #14 Joan
    (06/12/21 21:55)

    Italià va dir..
    Doncs cap a Itàlia si tant t'agrada, no et trobarem a faltar...

    Respondre
  • #13 Italià
    (06/12/21 21:33)

    Com a Itàlia. Tot el dret a no vacunar-se però cap dret si no et vacunes.

    Respondre
  • #12 #4
    (06/12/21 18:58)

    Molt Hbles. Srs. Ministres i d'altres. 

    No vull entrar amb tema de vacunes o no, gestioneu aquesta 6a onada ja.

    Els casos pugen i vostè Sr. Benazet manifesta que estem bé?, si us plau ha sigut seriós fins ara li demà-no que reaccionin ja. 
    Mitjana de 300 persones al dia de nous contagis

    Respondre
  • #11 ......
    (06/12/21 18:32)

    Mi va dir..
    Opa.... tienes razon....y porque vacunarse teda cierta inmunidad y hay un porcentage que sin vacunarse tambien desarrolla esta inmunidad sin tener que acabar en la UCI....

    Respondre
  • #10 Dc