x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
Sistema financer

MoraBanc és escollit millor banc de l'any a Andorra

L'entitat ha estat reconeguda per la revista The Banker, del grup Financial Times
Menció de MoraBanc a la celebració en línia dels premis The Banker

Menció de MoraBanc a la celebració en línia dels premis The Banker

Menció de MoraBanc a la celebració en línia dels premis The Banker

MoraBanc
Actualitzada 02/12/2021 a les 15:53
MoraBanc ha estat premiat com el millor Banc de l'Any d'Andorra per la publicació The Banker, del grup Financial Times, segons ha anunciat l'entitat aquesta tarda. La revista ha valorat "els bons resultats de MoraBanc durant el 2020, però també la seva trajectòria que marca quatre anys consecutius amb un creixement del benefici i dels recursos gestionats", assenyala el banc. I remarquen que el jurat també ha destacat la compra de la participació majoritària de BancSabadell d'Andorra "que referma la posició de lideratge de MoraBanc".

El conseller delegat de MoraBanc, Lluís Alsina, ha manifestat que a més dels números que indiquen que "MoraBanc és un banc fort i amb una projecció de futur que ens il·lusiona, jo destacaria el fet de tenir uns equips compromesos amb el que volem ser; el banc que deona resposta i servei a les necessitats dels clients, que es transforma i s'adapta a les empreses i la societat". L'entitat recorda que han tingut uns beneficis de 30,1 milions al 2020 i van augmentar els recursos de clients un 6,5% fins superar els 8.000 milions d'euros. La incorporació de BancSabadell d'Andorra al grup financer eleva els recursos gestionats a 10.500 milions i la cartera creditícia a 1.600 milions, segons detalla MoraBanc en un comunicat. 

L'entitat explica que els premis The Banker han valorat en aquesta edició la capacitat de gestió davant la pandèmia de la Covid i precisen que ha tingut en compte "el servei ininterromput que s'ha pogut donar, al capacitat de gestió a distància dels clients amb la banca en línia o la gestió de situacions específiques de clients i donar solucions a mida". La celebració dels guardons es va fer ahir en format telemàtic des de Londres. 
  • #6 Clienta
    (03/12/21 13:28)

    A mi com a clienta  m'agrada molt la atenció en la recepció principal. No es fàcil posar bona cara quant  tens una cua i tot el món vol ser atès ràpid amb presa ….
    No se con son les condicions del treballador però aquí fan un servei impecable.  Sempre tenen una bona resposta i amb professionalitat .  

    Respondre
  • #5 Tant queixar-se
    (03/12/21 04:43)

    Al banc fas cua com a tot arreu, al menys a Encamp et reben amb un somriure i ningu amaga el cap. A mi m'han ajudat sempre! 

    Respondre
  • #4 Sergi
    (02/12/21 22:31)

    Molt mal servei!! Es trobarà a faltar el Sabadell!! 

    Respondre
  • #3 Cisquet
    (02/12/21 19:56)

    Primer banc en no respondre al telefon, no respondre al correus electronics, a fer pagar el servei de complaience, a tenir masses clients per gestors, deficient totalment. Avanç feien enquestes de qualitat cada any, ara s'amaguen tots, no donen serveis. Pobre clients de BSA, crec que una gran part aniran cap a les altres entitats! Per cert Mora Banc, hi ha un comandant al timó? Jo tinc por!

    Respondre
  • #2 Si mira
    (02/12/21 17:50)

    Serà un banc fort però els empleats de simpatia poca i mitjans per atendre als clients més aviat pocs,  per això posen aquesta cara. A encamp hi ha dues noies i només UNA  pot atendre els clients caixa. Unes cues per fer qualsevol cosa. Ben neguitosos estem els que tenim els nostres estalvis al Sabadell, perquè aquí ni client ni res, ets un simple numero i si no estàs content agafa la porta. Almenys agafeu algun empleat més. Tants premis tants premis..a Londres sira.. la meva opinió com a clienfa.

    Respondre
  • #1 Vergonya
    (02/12/21 16:36)

    No serà per la rapidesa a contestar, almenys als que no tenen milions.

    Respondre
6
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2024 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts