Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Menció de MoraBanc a la celebració en línia dels premis The Banker
MoraBancAl banc fas cua com a tot arreu, al menys a Encamp et reben amb un somriure i ningu amaga el cap. A mi m'han ajudat sempre!
RespondreMolt mal servei!! Es trobarà a faltar el Sabadell!!
RespondrePrimer banc en no respondre al telefon, no respondre al correus electronics, a fer pagar el servei de complaience, a tenir masses clients per gestors, deficient totalment. Avanç feien enquestes de qualitat cada any, ara s'amaguen tots, no donen serveis. Pobre clients de BSA, crec que una gran part aniran cap a les altres entitats! Per cert Mora Banc, hi ha un comandant al timó? Jo tinc por!
RespondreSerà un banc fort però els empleats de simpatia poca i mitjans per atendre als clients més aviat pocs, per això posen aquesta cara. A encamp hi ha dues noies i només UNA pot atendre els clients caixa. Unes cues per fer qualsevol cosa. Ben neguitosos estem els que tenim els nostres estalvis al Sabadell, perquè aquí ni client ni res, ets un simple numero i si no estàs content agafa la porta. Almenys agafeu algun empleat més. Tants premis tants premis..a Londres sira.. la meva opinió com a clienfa.
Respondre
No serà per la rapidesa a contestar, almenys als que no tenen milions.
A mi com a clienta m'agrada molt la atenció en la recepció principal. No es fàcil posar bona cara quant tens una cua i tot el món vol ser atès ràpid amb presa ….
RespondreNo se con son les condicions del treballador però aquí fan un servei impecable. Sempre tenen una bona resposta i amb professionalitat .