x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
pressupostos de les parapúbliques per al 2022

L'AREB retornarà els 16 milions prestats pel Govern

Oficines de BPA.

Oficines de BPA.

Oficines de BPA.

Actualitzada 04/11/2021 a les 06:05
El pressupost per al 2022 de l’Agència de Resolució d’Entitats Bancàries (AREB) inclou una previsió d’ingressos per valor de 22 milions d’euros relatius a la venda de Vall Banc, SA. “Aquest esdeveniment té un impacte significatiu en l’elaboració del pressupost de l’exercici del 2022, i en cas de materialitzar-se definitivament també ho tindrà en els comptes de l’AREB, ja que permetrà el retorn del préstec que en l’actualitat manté l’AREB amb el Govern per import de 16,4 milions d’euros”, assegura la parapública al text del projecte de pressupost.

L’import restant de la venda es destinarà temporalment a crear una garantia per un període de tres anys per possibles contingències legals que puguin afectar el comprador de Vall Banc, SA, derivades dels processos judicials pendents de resoldre en relació amb el procés de resolució de BPA.

Un cop creada aquesta garantia, i posteriorment durant l’exercici del 2022, aquesta serà substituïda per un aval que atorgarà l’AREB al comprador, alliberant la garantia inicialment atorgada, s’afegeix al text.

Davant el caràcter probable però contingent de la formalització de l’operació de venda de Vall Banc, SA, l’Agència de Resolució d’Entitats Bancàries, seguint el principi de prudència, ha inclòs en el pressupost del 2022 uns mecanismes per assegurar el finançament de les seves despeses de funcionament en el cas que la venda de Vall Banc es retardés més enllà de l’exercici del 2022 o bé no s’acabés formalitzant.
  • #9 Eduard
    (04/11/21 17:39)

    Trileros va dir..
    Res de clar i sous grans pagats amb impostos i suades de tots els empresaris i assalariats

    Respondre
  • #8 Pau
    (04/11/21 17:20)

    I l'auditoria de Price que va costar 19.000.000,00 d'euros, es farà pública algun dia per entendre si calia fer desaparèixer BPA i Banco Madrid. Sempre he tingut curiositat de vrure que van escrutar aquells adolescents auditors durant un any.

    Respondre
  • #7 Montse
    (04/11/21 17:16)

    No entenc tanta gent a l'AREB si ho sotscontracten quasibé tot. I també he sentit comentar que no posen quasi bé res a la venda de BPA ( pisos aparcaments ) i que amb l'entrada de Cred And a Vallbank estan fent "net" de temes, algú controla a l'AREB ?? Que fan i desfan....??

    Respondre
  • #6 pep
    (04/11/21 12:17)

    Albert George va dir..
    es tot un "chingada"

    pobre treballors i families, han estat despedits, judicialitzats i eliminats socialment i econimcament . per no parlar de la seva salud.
    quina banda el govern, del Marti , Sinca etc.....

    Respondre
  • #5 Albert George
    (04/11/21 09:33)

    A l'AREB molts hi viuen molt bé i no tinc clar fins quan ho faran durar, però com més millor.

    Respondre
  • #4 Trileros
    (04/11/21 08:42)

    Dónde está la bolita?

    Respondre
  • #3 Jordi
    (04/11/21 08:42)

    Jo també estic interessat en comprar un aparcament a BPA i la noia que m'aten de l'AREB per telèfon em diu que tardaran molts anys a posar-ho a la venda. No sé si algú sap que fa i desfà l'AREB però no ho acabo d'entendre, no voldria pensar que gent amb informació privilegiada es pugui quedar bens a millor preu i els millors bens. Però m'ha passat pel cap.

    Respondre
  • #2 Montse
    (04/11/21 07:40)

    No entenc perque als Edificis Proteco de La Massana l'Areb gestiona actius de BPA ( aparcaments ) i es neguen a acceptar una oferta de compra quan et poses en contacte amb l'Areb. Que no existeix l'Areb per liquidar els actius de BPA???

    Respondre
  • #1 El dissident incòmode
    (04/11/21 07:22)

    Què fàcil és jugar amb els diners dels altres!.
    Quin joc de mànigues!.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts