x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Successos

Una nena de tres anys passa cinc hores al bus escolar

Ha estat trobada a les 14:30 hores en bon estat de salut. Educació ha apartat provisionalment a la persona que fa les funcions d'acompanyant del transport escolar en aquesta ruta
Escola Francesa de Maternal i 1a Ensenyança

Escola Francesa de Maternal i 1a Ensenyança de Ciutat de Valls

Escola Francesa de Maternal i 1a Ensenyança

Fernando Galindo
Actualitzada 25/10/2021 a les 21:16
Una nena de poc més de dos anys i mig ha passat més de cinc hores al bus escolar que la duia des dels Marginets a l'Escola francesa de maternal i de primera ensenyança, ubicada a Ciutat de Valls. La mare havia deixat a la nena al bus a les 8:30 hores i a les 14:00 hores ha estat una professora qui l'ha avisada que la nena no havia anat a l'escola. A partir d'aquí s'ha iniciat la recerca de la menor. Finalment, ha estat trobada als volts de les 14:30 hores a la base de l'empresa Novatel, encarregada d'aquesta ruta de transport. Segons ha informat la mare, la nena es troba bé després d'una revisió que li han fet a l'hospital.

Des de l'empresa de transports informen que el xòfer ha acabat el servei de transport escolar i ha retornat a la base sense adonar-se que una de les nenes no havia baixat. Una vegada ha arribat a la base ha deixat aquest bus i n'ha agafat un altre per continuar amb les rutes programades. Aquest tipus de rutes sempre compten amb una persona que fa l'acompanyament de l'alumnat.

Educació ha confirmat que s'ha obert un expedient informatiu tant a l'empresa de transports i a l'empresa que gestiona l'acompanyament. Així mateix, Educació també ha confirmat que, de manera provisional i fins que es tanqui l'expedient, la persona que realitza les funcions d'acompanyament ha estat apartada.
Etiquetes
  • #30 Alejandro
    (28/10/21 07:34)

    Tinc una pregunta: I del col·legi ningú es va adonar que la nena no estava, ells també tenen responsabilitat, si un nen no va a classes?

    Respondre
  • #29 Carme
    (26/10/21 21:06)

    En el meu cas per fer de monitora de menjador i acompanyant de bus escolar em van demanar el títol de monitora de lleure.Nosaltres sempre revisem el bus, tant el matí a l'escola com la tarda quan els deixem a la parada i els menuts sempre amb els pares

    Respondre
  • #28 €€€
    (26/10/21 18:40)

    No paro de llegir comentaris de que cobren miseria…personalment conec varies persones que fan d'acompanyats de bus i/o de menjador i no cobren tan malament…
    A més simplement cobren el que han acceptat…això no és una excusa per fer malament la feina

    Respondre
  • #27 Maria
    (26/10/21 16:32)

    Es una situació greu, la paraula és RESPONSABLE i tenir conciència de l' actitut del nostre dia a dia, anem sempre corren tot el dia.
    Tots tenen la seva part de culpa.

    Respondre
  • #26 María
    (26/10/21 10:13)

    Le doy gracias al mundo que nos estábamos en verano !!!!! Pobrecita ! Me pongo en la piel de esos padres ! Muchos ánimos 

    Respondre
  • #25 Czarny
    (25/10/21 23:26)

    Jo entre el 1995 i el 2006 vaig ser conductor d'autobús escolar. La canalla era indisciplinada i sorollosa, pero vaig descobrir que si posava Mozart s'apaivagaven, i que si volia que sortissin tots en tromba (i no es quedés cap criatura dins) havia de posar un cassette on es sentís als consellers d'hisenda parlar de les perspectives de futur. 

    Respondre
  • #24 ….
    (25/10/21 22:55)

    La nina es sa meva prima, y no van ser 5 hores, perquè la nina sa muntat al bus a les 8:30 y han trobat a la nina a les 3:30, em pareix mol fort la poca responsabilitat que ha tingut la monitora dels nins y també el Chofer, per sort la nina està bé però li podria haver passat alguna cosa. 

    Respondre
  • #23 Maria
    (25/10/21 22:40)

    Paguem miseria i volen professionals...està clar que l'acompanyant es responsable..peró el conductor també i per suposat Govern per permetre que qualsevol pugui treballar amb nens sense cap tipus de formació....

    Respondre
  • #22 Rosa
    (25/10/21 22:36)

    L'acompanyant tela i el xofer també es té de revisar el autocar son nens molt petits negligència per part del dos

    Respondre
  • #21 Sasha
    (25/10/21 22:34)

    Per sort que la nena no ha tingut pitjor final… tot podria ser que acabes passant la nit a les cotxeres… mare meva!! Cada cop pitjor!

    Respondre
Veure’n més
30
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts