x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
València

López es reuneix amb el ministre Albares

López i Albares durant el 40è Congrés del PSOE

López i Albares durant el 40è Congrés del PSOE

López i Albares durant el 40è Congrés del PSOE

Actualitzada 17/10/2021 a les 06:27
El president del PS, Pere López, es va reunir ahir a València amb el ministre d’Afers Exteriors espanyol, José Manuel Albares. López va lamentar durant la trobada la negativa del Govern andorrà perquè el Principat sigui membre de l’Organització Internacional del Treball.
  • #10 Kul
    (17/10/21 18:22)

    Després de la gran cagada del Pere, que va dir el dia de Meritxell que portaven tot l'estiu treballant, faci lo que faci està mort políticament !!! 
    Imagineu per un moment de cap de Govern, jajajajj

    Respondre
  • #9 Susanna
    (17/10/21 15:18)

    Al PS volen ser una 'còpia' dolenta del PSOE, cosa certament molt difícil, però posats a copiar, oi López?

    Respondre
  • #8 psssss
    (17/10/21 14:43)

    El Lopez ha baixat a demanar instrucions o què? Quina mània en anar a veure els del PSOE.

    Respondre
  • #7 Ricoh
    (17/10/21 14:42)

    Està clar que el PS és una còpia dolenta del PSOE

    Respondre
  • #6 Enric
    (17/10/21 14:11)

    No tendras por ahi unos apuntes Albares? O si acaso un texto entero, una ponencia o algo asi.

    Respondre
  • #5 Copion
    (17/10/21 12:30)

    Oye, ¿no tendrás algún discursillo que no utilices para poder copiar? Tranquilo, ya usaré el traductor de Google…

    Respondre
  • #4 Albert
    (17/10/21 11:27)

    Que collo…. Fot amb un congrés espanyol del PS, ells venen al vostre  Pere?
    Sols pot ser per dos coses 1 si pots copiar alguna cosa i l'altre prefereixo no dir res. Vergonya 

    Respondre
  • #3 Lopes
    (17/10/21 10:10)

    Oye José Manuel, que hacemos con la colonia española de Andorra? Dime algo que tenga más o menos, algún sentido. Pues yo como político andorrano necesito hacer ver a los andorranos que considero a Andorra cómo un país.

    Respondre
  • #2 Copiar Pegar
    (17/10/21 09:09)

    Parlar malament del teu país fora no és massa lleial. Res que ens pugui sorprendre del Super Lopez…

    Respondre
  • #1 Perot lo copiador