x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Andorra la Vella

L'Andorra Shopping Festival compta amb un pressupost de 750.000 euros

Una edició anterior de l'Andorra Shopping Festival.

Una edició anterior de l'Andorra Shopping Festival.

Una edició anterior de l'Andorra Shopping Festival.

Fernando Galindo
Actualitzada 15/10/2021 a les 12:06
La vuitena edició de l’Andorra Shopping Festival costarà 750.000 euros, segons va informar ahir el ministre Jordi Torres. Es tracta d’una campanya “força ambiciosa”, com va admetre la directora de màrqueting i comunicació d’Andorra Turisme, Noemí Pedra, qui va detallar que el 33% de la inversió s’ha destinat a les activitats de la cita, mentre que el 67% restant ha servit per finançar la comunicació de la cita, que té com a lema El shopping també es viu al carrer.

Torres va argumentar que aquest esdeveniment se celebra al novembre “per potenciar les compres al sector comercial durant aquesta època de baixa afluència i prèvia a les festes d’hivern”, i que l’objectiu és fer d’Andorra “un destí de compres preferent”.

En aquest sentit, les jornades aglutinaran diverses activitats, entre les quals destaquen les actuacions de música en directe i les animacions infantils, que es faran en “formats itinerants, grans i espectaculars”, segons Pedra, per garantir les mesures Covid. Una altra aposta important és la gastronomia, amb la 15a edició de l’Andorra a taula, i l’art, amb l’Expo art, que com a novetat convidarà grafiters espanyols i del país per pintar murals de Marvel.

Des de la primera edició, el 2013, el nombre de visitants ha augmentat un 14%, amb un total de 540.000 assistents l’última edició, segons Torres.
  • #4 Per profitós
    (16/10/21 10:57)

    Gastar tants calers en campanyes publicitàries és una parida. Tothom ha parlat de Caldea i d'Andorra per un cony de pet. I gratis. Cal buscar publicitat més econòmica. El duro és el duro, encara que faci una mica de pudor.

    Respondre
  • #3 Czarny
    (15/10/21 23:02)

    Aquests diners s'en van a publicitat institucional per a que els mitjans diguin o no diguin el que es vulgui. 
    La cantinela de tota la vida. 

    Respondre
  • #2 Ciutadana
    (15/10/21 15:33)

    Sr. ministre no l'entenc, diu que vol menys turistes i més qüalitat però es gasta 500.000€ (que es diu ràpit, però son molts diners) en propaganda per que vingui moltíssima gent a la semana de compres. Doncs em sembla una contradicció...

    Respondre
  • #1 Toni
    (15/10/21 07:29)

    Els caps de setmana de tardor son molt bons, no cal asf per a que pugi la gent. No entenc com tant expert que hi ha i no ho veuen. Feu el ASF al maig i juny…

    Respondre
4
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2021 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts