CIRCULACIÓ

Campanya de seguretat per reduir la sinistralitat als passos de vianants

Els atropellaments en aquests punts arriben a 18 fins al 30 de setembre

El president de l'ACA Enric Tarrado, el ministre d'Economia i Empresa Jordi Gallardo i la directora de Comunicació i Marca de MoraBanc Mireia MaestreMireia Reynal

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

El Govern i l'Automòbil Club Andorra (ACA) amb la col·laboració de MoraBanc han presentat aquesta matí la nova campanya de seguretat viària anomenada "Mirem-nos. Junts fem via". Una campanya de vuit espots que s'emetrà durant tres mesos a través de mitjans digitals, xarxes socials i ràdio i que té com a objectiu conscienciar tant peatons com conductors sobre el fet de vigilar als passos de vianants per a reduir la sinistralitat en aquests punts de la xarxa viària que acumulen 18 atropellaments aquest any. "És una campanya dirigida als dos col·lectius. Hem intentat jugar amb la complicitat dels dos actors que intervenen en un pas de vianants amb un missatge senzill" ha informat el secretari general de l'ACA, Toti Sasplugas.Es tracta de la tercera campanya de seguretat viària que neix després del conveni que van firmar els dos actors l'any 2019 que s'ha concretat en les campanyes de seguretat ciclista i de consum d'alcohol i drogues.

En relació al tema escollit per la campanya d'enguany, Sasplugas ha fet saber que segons un informe realitzat per la Comissió Europea el 21% de les v´íctimes de trànsit a la Unió Europea es produeixen en passos de vianants dels quals la majoria són majors de 65 anys. A Andorra, fins al 30 de setembre s'han produït 29 atropellaments, 18 dels quals han tingut lloc en passos de vianants.

tracking