Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Jordi Gallardo aquest matí al Comú d'Escaldes-Engordany
Fernando GalindoAbans de tirar-nos a la piscina hauriem d'haver mirat a ver si hi havia aigua.
Respondre
mentre hi hagi duana..... va dir..
No té rès a veure. El control fronterer pot continuar existint. Pero dubto q ni España ni Andorra es gastin aquests diners en un accés exclusiu per un aeroport de poc transit
Es una forma de perdra el temps. No ha funcionat mai, ni funcionará.( No som tan impotans ) A Espanya dels 60 aeroports que hi han,,, sols son sostenibles 5 o 6, la resta, deficitaris tots.
Respondrea veure jo faria un teleferic com diu la sra Marsol d'Andorra a Madrid .....
Respondre
Francesc va dir..
Tota la raó, però no es pot estar a missa i repicant. Si no volem formar part de la unió europea ni de l'espai econòmic europeu, haurem d'acceptar els controls duaners i fronterers com és logic i normal. I encara rai que no aturen a tots els vehicles.
L'única manera de ser viable, seria amb sortida cap a Espanya i sortida cap a Andorra amb carretera sota duana o tren fins Andorra, tal com estava ideat inicialment amb el trajecte que passava per l'altre costat del riu al costat del reg.
L'Idea era fer-ho similar al Aeroport de Bâle Mulhouse
Això és crònica de una mort anunciada, aquest aeroport ni ha funcionat ni funcionarà mai
RespondreQue chorprecha
Respondre
toni va dir..a veure jo faria un teleferic com diu la sra Marsol d'Andorra a Madrid .....
RespondreJo faria un port esportiu pels nostres "yates" de luxe, o un túnel per submarinos fins al mar... Això de la subvenció a Air Nostrum estava cantat, tenen 40 avions parats a Valencia, i ho fan per mantenir l'slot a barajas, aquí fa pudor entre piriair i els atr fem el ridícul