x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Tribunals

L'excopríncep Sarkozy condemnat per finançament il·legal

Els jutges han decidit que porti un braçalet electrònic que controli els seus moviments en lloc d'enviar-lo a la presó
Actualitzada 30/09/2021 a les 12:24
L'excopríncep Nicolas Sarkozy ha estat condemnat avui a un any de presó ferma per finançament il·legal de la seva campanya electoral del 2012. En aquest context, els jutges han decidit que porti un braçalet electrònic que controli els seus moviments en lloc d'enviar-lo a la presó, una mesura que consideren humiliant per l'expresident francès.

La sentència del cas Bygmalion és la segona condemna de presó en els últims sis mesos contra Sarkozy, que ja va rebre una de tres anys per haver intentat corrupció i tràfic d'influències. L'excopríncep que ha negat els fets i diu sentir-se perseguit, no va ser present durant la lectura de la sentència.
Etiquetes
  • #16 Ignasi
    (30/09/21 22:09)

    Molt bon exemple de França, no els ha tremolat el pols per condemnar-lo. No com a altres llocs.

    Respondre
  • #15 Nord i Sud
    (30/09/21 21:56)

    I em de mirar cap al Nord com defensen alguns?
    Ni al Nord ni al Sud.
    No diuen que sóm un Estat? Doncs apliquem-ho. Amb 2 c.

    Respondre
  • #14 Andorra
    (30/09/21 17:43)

    Aquest señor es el que va ammenaçar als andorrans ...Que , o surtian de la llista de paradisos fiscales o deixaria de ser coprincep...jajajaja
    Tres bien monseiur le president ...

    Respondre
  • #13 Marta
    (30/09/21 17:18)

  • #12 Una mà renta l'altra
    (30/09/21 15:21)

    Doncs Andorra hauria de prendre nota i controlar el tráfic d'influències, per cert, per a quan una llei de responsabilitat política ....?

    Respondre
  • #11 Visca, visca.
    (30/09/21 14:40)

    Aqui Andorra no li farien absolutament res, mes aviat al reves, i mes vist la nova llei de transparencia que està tirant endevant DA

    Respondre
  • #10 P3.
    (30/09/21 14:29)

    Molt bona noticia...

    Respondre
  • #9 Andorra
    (30/09/21 13:56)

    Tanta mala reputació com a paradís fiscal que va donar a Andorra sent el nostre copríncep! Qui li havia de dir que era ell seria ell el condemnat! La vida posa al lloc a cadascun!

    Respondre
  • #8 Demos
    (30/09/21 13:49)

    La corrupció és sistèmica i estructural, és un mal endèmic del sistema democràtic.

    Respondre
  • #7 Pau sense vot
    (30/09/21 13:48)

    El mismo Sarkozy que acaba de dar un discurso triunfal invitado por el PP de Casado en Madrid, tal para cual....

    Respondre
Veure’n més
16
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts