x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Stop violències

Autocar per participar a Andorra en la manifestació pro avortament

Actualitzada 14/09/2021 a les 06:38
La campanya catalana pel dret a l’avortament lliure i gratuït que defensa la lluita pels drets sexuals i reproductius de les dones ha posat a disposició un autobús gratuït per venir a Andorra per defensar el dret a l’avortament dissabte 25 de setembre, segons informa a les seves xarxes socials.
Les inscripcions ja estan obertes per a aquells que es vulgui apuntar. El col·lectiu català ha organitzat aquest transport, segons explica, amb motiu del Dia internacional per a la despenalització de l’avortament.

La participació de manifestants estrangers respon a la crida d’Stop Violències per aconseguir suport internacional i d’aquesta manera un major ressò de la seva reivindicació sobre la interrupció de l’embaràs.
Per la seva banda, Acció Feminista va informar ahir que no s’adhereix a la convocatòria i que si alguna militant hi participa ho farà a títol individual.
  • #30 Cansines
    (15/09/21 14:05)

    Ja poden manifestar el que vulguin. Hi ha i hi haurà Copríncep episcopal perquè aquesta és la voluntat dels andorrans i sinó, que un partit polític ho plantegi i només cal votar-lo. La resta… soroll i a sobre amb estelades, perquè ho barrejaran tot. Una cosa!! Mascareta i distanciament. I si feu Pcr, millor. Ho dic pel respecte als demés.

    Respondre
  • #29 Altre cop!
    (15/09/21 12:23)

    Resulta curiós i simptomàtic l'abast de la libretad d'expressió quan un no combrega amb la ideologia del mitjà de comunicació.

    En els temes d'avortament acostumo a expressar la meva opinió en els comentaris. Com més argumentats i treballats, (sempre respectuosos), menor és la possibilitat que me'ls publiquin.
    Si escric qualsevol estupidesa o asseveració sense fonament, (i per tant sense perill per influir en ningú), sempre me la publiquen.

    Respondre
  • #28 Andorra 08
    (15/09/21 11:03)

    Molt bonica l'empatia que es veu en aquests comentaris.
    Cap de vosaltres a comes mai un error?, el mètode que utilitzes tampoc és 100% segur, el moment econòmic que estàs vivint potser no és el millor per portar una persona al món...
    Si visquéssim a una societat empàtica, no hi hagués assetjament (escolar), la gent s'ajudes l'una a l'altre, no ens menyspreéssim, no fóssim tan egoistes... aquest debat podria ser diferent; (tot i així al final són els futurs tutors legals qui decideixen).

    Fem un parèntesis, tota aquesta gent que està en contra de l'avortament, també està en contra de les famílies que els seus infants no poden portar esmorzar a classe per l'economia que passen? del fet de donar el teu fill a qualsevol família que el pugui adoptar (sabent la depressió que comporta), ja que busques el millor pel fill i saps que tu no li pots donar? Aquesta pobra gent que ha de fer aquesta complicada decisió, com han d'estar?  

    Respondre
  • #27 ???
    (15/09/21 09:08)

    Ara tenim que fer pujar a les sectaries dels pobles del costat pel si a l'abortament. Aquestes dones no representen res a Andorra que es manifestin a casa seva.

    Respondre
  • #26 Patètiques
    (15/09/21 08:05)

    Són patètiques, sectaries i imperialiestes aquestes dones que volen imposar el seu pensament. Que es quedin a casa seva a defensar lo seu, o que vagin a Afganistan a defensar les dones.

    Respondre
  • #25 Quimet
    (14/09/21 19:24)

    Que vagin Afganistan a manifestar-se que hi ha més feina que aquí i els hi explicaran millor.

    Respondre
  • #24 Manel
    (14/09/21 15:56)

    Bona tarda,
    Em dic Manolo i sóc un senyor de 63 anys. Vaig a fer-me una operción d'augment de pit. Només demano el seu suport anímic.
    Moltes gràcies.

    Respondre
  • #23 Jack
    (14/09/21 13:21)

  • #22 1 Octubre