x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
ESTADÍSTICA

Els productes frescos es paguen més cars

L'IPC augmenta durant l'agost i se situa al 2,1%
Creix el preu dels productes frescos.

Creix el preu dels productes frescos.

Creix el preu dels productes frescos.

Fernando Galindo
Actualitzada 09/09/2021 a les 12:36
L’Índex de Preus de Consum (IPC) pateix una variació anual positiva del 2,1% a l’agost del 2021, tal com mostren les dades que el departament d'Estadística ha fet públiques avui. 

Per una banda, l'evolució anual dels preus mostra que els productes frescos i els viatges organitzats es paguen més cars. En canvi, baixa el cost dels serveis d'allotjaments en el sector de l'hosteleria. 

Si ens fixem en els països veïns, la variació anual de l’IPC avançat d’Espanya d’agost del 2021 se situa al 3,3%. A França, la variació anual de l’IPC avançat de França d’agost del 2021 se situa a l'1,9%. A nivell de la Unió Europea, l’evolució dels preus de l’Índex de Preus de Consum Harmonitzat (IPCH) se situa al 3,0% a agost del 2021.
Etiquetes
  • #9 BRILLANT
    (10/09/21 21:18)

    quins productes frescos ? deuen ser frescos de la nevera .perque frescos
    no se si ho son, compres tomates y al cap de un mes esta igual i no maduren . aixo sel hi diu frescos ? els ensiams duren quinze dies, etc etc . quina vergonya de dir productes frescos. el qui no sap de horts s'ho creuen . jo no que ting un hort.

    Respondre
  • #8 Czarny
    (10/09/21 15:58)

    Si si es veritat… i els polítics frescos també ens resulten molt cars!! 

    Respondre
  • #7 Peis peis
    (10/09/21 08:20)

    I politics mes cars.. i entxufats mes cars.. q la pell fina es cara per mantenir...

    Tontos, a pencar q els incompetents han de viure be mentres enfoncen el pais

    Respondre
  • #6 Joc
    (09/09/21 19:46)

    Productes frescos més cars, combustibles més cars, sous que no pujen RES, resultat poder adquisitiu més baix i gent més pobre.

    Respondre
  • #5 Ciutadana
    (09/09/21 19:26)

    Country Man va dir..
    Així no si val, jugues amb ventatja, cada any baixa al desembre. Aposto el mateix, que baixen... :)

    Respondre
  • #4 Andorrà
    (09/09/21 19:09)

    El cuento de la regulació de preus segons oferta i demanda que tant agrada als lliberals, encara se'l creu algú?? Si fos cert observariem pujades i baixades de preus en qualsevol producte o servei, però aquí només puja el preu i baixa el sou...

    Respondre
  • #3 Country Man
    (09/09/21 16:21)

    2,1% a l'agost? que us hi jugueu que a 31 de desembre estem a percentatge negatiu per no haver de regularitzar els salaris? Rien ne va plus.

    Respondre
  • #2 El fresc del barri
    (09/09/21 15:07)

    Tot puja, menys els sous, és la fórmula per tenir al populatxo esclavitzat.

    Respondre
  • #1 Ciutadana
    (09/09/21 13:21)

    La noticia sería que baixesin...

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts