x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Trànsit

Virolles d'un cotxe descontrolat

Un vídeo mostra com un vehicle surt de la nova rotonda de Sant Julià i fa dues voltes completes derrapant
Un cotxe descontrolat a Sant Julià

Un cotxe descontrolat a Sant Julià

Un cotxe descontrolat a Sant Julià

Actualitzada 26/07/2021 a les 16:56
Un vídeo que s'ha difós per les xarxes socials mostra un vehicle descontrolat a la sortida de la nova rotonda de la General 1 a Sant Julià a l'avinguda Francesc Cairat. El cotxe surt molt ràpid del punt rodó i fa dues virolles derrapant fins quedar aturat al costat de la vorera des d'on presència l'escena un vianant. 
Etiquetes
  • #15 Manel
    (27/07/21 15:33)

    Crec que tots estem d'acord que tot i comptades excepcions, el perfil dels conductors del país es resumeix en: els que tenen pressa, els que arriben tard, els que tenen quelcom a demostrar i la resta... fins que no hi hagi una veritable penalització de les infraccions i surti tan econòmic fer "el cafre" aquesta no serà més que una notícia més entre les desenes que no arriben a ser-ho per obra de l'atzar. A més ja estem tan acostumats a això que ningú no hi vol fer res. Si em preguntessin jo faria com a Rússia, descomptes en les assegurances per portar dash cams als cotxes..., ja que no es penalitza a l'infractor, potser si bonifiquem al delator la cosa canvia...

    Respondre
  • #14 Lauredia
    (27/07/21 01:17)

    Cal més presència policial a la carretera, davant l'incivísme que hi ha! Els radars no són efectius per les conductes temeràries!

    Respondre
  • #13 Lauredia
    (27/07/21 01:14)

    Aquesta rotonda és un perill pels que s'incorporen o surten de la Ctra de Fontaneda, baixen com a boigos, cotxes parats a l entrada de la rotonda, privant la visibilitat dels que baixen i els que pugen direcció al poble sense respectar el cediu al pas a tot drap!

    Respondre
  • #12 Kio jo
    (27/07/21 00:16)

    Andorrà va dir..
    Parem de dir tonteries d'una vegada! Tu ho trobes normal això?
    Aquest tio baixava a tota pastilla! No fotem! I els altres dos preparats per filmar-ho! Ni càmera de seguretat ni osties!

    Respondre
  • #11 Anonim
    (26/07/21 23:54)

    Es una camara de seguretat inutils! Ningu o ha estat gravan!

    Respondre
  • #10 Andorrà
    (26/07/21 23:09)

    Ciutadana va dir..
    Retirada de carnet minim? Et trobes bé? Tu també pots perdre el control del teu cotxe, no ho haura fet exprés, esperem que no et passi a tu, ja no demanaries retirada del carnet...

    Respondre
  • #9 Pau
    (26/07/21 21:37)

    La conducció esportiva és una emergència nacional, una tasca pendent per part de la policia i la classe política.

    Respondre
  • #8 El normal
    (26/07/21 18:35)

    Aquel BMW m3 cantor el día a fondo 

    Respondre
  • #7 Andorra Far West
    (26/07/21 18:15)

    Res de nou, les carreres il.legals de cotxes son al ordre del día.

    Respondre
  • #6 Gat
    (26/07/21 17:52)

    Marc va dir..
    Tens raó. Sembla preparat. Els que filmen no semblen sorpresos en cap moment. Retirada de carnet i als suposats còmplices multa!

    Respondre
Veure’n més
15
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts