x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Salut

Andorra és el país amb més esperança de vida segons la OMS

Les dades de l'Organització Mundial de la Salut posen el Principat al capdavant de la llista
Andorra, el país amb més esperança de vida segons la OMS

Andorra, el país amb més esperança de vida segons la OMS

Andorra, el país amb més esperança de vida segons la OMS

ARXIU
Actualitzada 26/07/2021 a les 17:34
Andorra és el país amb major esperança de vida del món, segons les dades recopilades per l'Organització Mundial de la Salut. Les persones nascudes al Principat tenen una esperança de vida general de 87 anys, tres per sobre d'Espanya, que està en segon lloc. L'esperança de vida de les dones, de 87, és substancialment superior a la dels homes.

Espanya, que ocupa el segon lloc, té una esperança de vida general de 84 anys, amb 80 pels homes i 86 per a les dones. Japó, Suïssa, Austràlia, Itàlia, San Marino, Singapur, França i Mònaco són els següents de la llista, amb una esperança de vida de 83 anys.
Etiquetes
  • #9 Mm
    (27/07/21 18:20)

    Mare meva va dir..
    No ha dit en cap moment que okinawa fos un país. Simplement ha dit que es el lloc on més esperança de vida hi ha.

    Respondre
  • #8 donald boix
    (27/07/21 05:34)

    OMS?, Wikipèdia?... I la investigació periodística on queda?? FAKE!!

    Respondre
  • #7 Audie Norris
    (26/07/21 22:40)

    I amb els millors jugadors de rummykub sembla

    Respondre
  • #6 Pau sense vot
    (26/07/21 22:02)

    De donde han sacado estos datos? En la página de la OMS no los veo. Sí los veo en la wikipedia, pero tiene un asterisco que dice "datos desactualizados",...y además, la wikipedia la puede editar cualquiera.

    Respondre
  • #5 Mare meva
    (26/07/21 21:22)

  • #4 David
    (26/07/21 19:54)

    Les professions mes desgastades ja es van construir la casa a Baix i han marxat a envellir abaix...
    Estadístiques de petits numeros...

    Respondre
  • #3 Joan
    (26/07/21 18:49)

    Això és treient o sense treure de la llista la gent que ha marxat fa anys i no s'ha donat de baixa?

    Respondre
  • #2 Higea
    (26/07/21 18:20)

    Altres "recopilacions" diuen que Andorra és el consumidor número 1 en tabac i alcohol, en què quedem? En que no tenen ni idea .....
    Per cert, l'esperança de vida més alta la té Okinawa.

    Respondre
  • #1 Poki
    (26/07/21 18:11)

    Pole!

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts