x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Mobilitat

Se suspèn la línia directa entre Arinsal i la capital per la freqüència baixa d'usuaris

Actualitzada 11/07/2021 a les 06:15
El Govern ha decidit suspendre entre el 5 de juliol i el 8 de setembre l’autobús que enllaça de manera directa Arinsal amb Andorra la Vella arran de la baixa freqüència d’usuaris que registra la línia durant la temporada estiu. Ara per desplaçar-se en transport públic del quart massanenc a la capital cal agafar un autobús que fa parada al centre de la Massana i allà pujar al vehicle de la línia 6 que ve d’Ordino. Gabriel Dallerès, gerent de Coopalsa, concessionària del servei, va explicar al Diari que l’executiu ha pres aquesta decisió després d’observar que durant l’estiu la línia té una mitjana de 12 usuaris per hora. El comú de la Massana ha defensat en diverses reunions amb el Govern el manteniment de la línia entre Arinsal i la capital i ha demanat que es coordini bé el transbordament perquè no hi hagi esperes.
  • #15 Joana
    (12/07/21 05:42)

    Vergonyós!! un servei nefast i car per als quilòmetres recorreguts.

    Respondre
  • #14 Hahaha
    (11/07/21 21:37)

    Amb la taxa verda ho arreglaran, hahaha, segur, hahaha, "prometer hasta meter..."

    Respondre
  • #13 Arinsal
    (11/07/21 21:19)

    És una vergonya. Tinc una parada davant de casa i una davant la feina i vaig en cotxe en comptes de bus.

    Si fos per mi aniria en transport públic però si em costa 7 euros al dia anar i tornar, tardo 45 minuts quan amb cotxe en tardo 20 i no hi ha ni un sól dia que arribi puntual...

    Si tenen pocs usuaris pots posar un autobus més petit, i de pas, posar un preu raonable perquè a la gent li surti a compte.

    Són una colla d'inutils.

    Respondre
  • #12 Impunidad
    (11/07/21 20:45)

  • #11 Maria
    (11/07/21 18:47)

    SON REALMENTE UNA VERGÜENZA. Todos los días me quedo en la massana esperando 20 minutos que venga el L6 para llegar tarde todos los dias a mi trabajo. Tardo 50 minutos en llegar de Arinsal a Andorra. Y al volver el mismo cuento... todo hacen mal, todo!
    Y lo peor es que entro en los horarios de la página del govern y me encuentro con que Domingos y festivos el primero en bajar de Arinsal a la vella es a las 8:15. ¿Me pueden explicar cómo haré para ir a trabajar? Entro a las 8 am. Si no vuelve el funcionamiento habitual voy a quedarme sin trabajo. ¡Por favor hagan algo!

    Respondre
  • #10 Som el riure
    (11/07/21 17:39)

    Com pot ser que tan facil fer el ridicul!!!!
    No es pot deixar sense servei un poble senser per pocs usuaris que tingui..
    Els que decideixen això son rucs o que?
    I els altres som rucs o que també per callar!

    Respondre
  • #9 Coherència
    (11/07/21 14:41)

    Arinsalenc va dir..
    Seriositat, si us plau. Govern no pot gestionar les liníes de bus com si fos un carril reversible de l'Av de Salou. Si Govern aposta realment pel transport col.lectiu ha de començar per donar seguretat a l'usuari. No tot es limita a una reducció de preu, es tracta d'oferir CONFIANÇA i FIABILITAT.

    Respondre
  • #8 Alfred
    (11/07/21 12:32)

    Això és el que fareu quan ens poseu la taxa ecològica dels carburants, Aquesta taxa no era per a fomentar el transport *public?
    ai, que em veig que ens cobrareu, per a després anireu suspenent línies, *jajaja se us veu el "plumero" des de lluny.

    Respondre
  • #7 Carles
    (11/07/21 12:04)

    Després govern a crits demanant que la gent agafi el transport públic jajjaja per riure… eee a tots els d'Arinsal agafeu tots el cotxeee col·lapsem el país!! Increïble doncs una M penso agafar el bus i pagar 4€

    Respondre
  • #6 Maria
    (11/07/21 12:01)

    Sempre som els mateixos es de traca, ara que es quan me la necessitem ens la treuen. Això si qui te la culpa????? Aaaaaa govern diu interurbana interurbana govern, com sempre amb aquest país sempre anem igual.
    Perjudicats nosaltres. 

    Respondre
Veure’n més
15
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2021 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts