Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
L'hospital Nostra Senyora de Meritxell.
ARXIU

= mangantes. Com sempre, són 4 que es fan els tratges a mida a costa del poble...
Respondre
I el ministre Benazet no hauria de dir alguna cosa? Hi està d'acord? Jo crec que és prou greu per fotre al carrer tot l'equip directiu. Són diners públics.
Respondre
Això hauria d'anar per la vía penal. És molt greu! Però segur que no passa res,la corrupció a Andorra es tolera.
Respondre
Auditor va dir..
Les capacítats tècniques dels directors general i econòmic del SAAS i de la cap de finances ens hauriem de plantejar, i també altres coses, potser s' hauria de veure si ells han estat beneficiats.

Jr va dir..
El nivell de l'explotador. Queixar-se argumentant q perquè un no ha fet cap baixa en 40 anys , els demés no tenen dret a tenir les seves vacances i estar a disposició dels demés . Segurament el metge es autonom, les vacances se les paga ell i si agafa un dia de baixa tampoc li paga ningú . Com he dit abans, a pastar fang

Piolin va dir..
Moltes gràcies...aixó es el que crec que ha passat...el meu metge de capçalera m'ha dit que s'anava de vacances, i m'ha derivat a un altra..el meu comentari es només porque no se m'ha tornat el 75%..res més...

Pepito va dir..
Vist el nivell de educació no cal que li diga rés més...s'ha retratat..només dir li que he treballat 40 anys sense una baixa..lo demés ho deixo...no estem al mateix nivell...

Fora de via preferent? Mentida; l'unic que ha fet és avançar els diner que la CASS y tornara!!! Només faltaría, que els metges no puguin fer vacances!!! Si estigués fora de via preferent, el traumatòleg i totes les despeses, també estaríen fora de via… va dir..
No intento enganyar a la gent...és clar que els metges tenen dret a vacances..més faltaria...m 'han tornat 7.61 del la consulta i 9.20 del traumatog...queda clar????

Jr va dir..
Si el cspçslera marxa el sustitut t hs d atendre amb les mateixes condicions. Es el que preveu la lkei. El teu metge no ha fet les coses com calia
Podrien destinar aquests diners a atendre com deu mana als malalts i no tan a lucrar als metges en guàrdies, perquè jo no sé on fan les guàrdies. Els dies festius en planta no trobes ni metges, ni físios, i poques enfermeres que treballen amb desgana dormint tota la nit.
RespondreEstic molt decebuda del funcionament d'aquest hospital, perquè cada vegada va a pitjor.