x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Afers Exteriors

Vives rep la visita del conseller de Sanitat de Catalunya

Argimon va voler saludar el copríncep durant la seva visita institucional a la Seu d'Urgell
Argimon i Vives, durant la trobada

Argimon i Vives, durant la trobada

Argimon i Vives, durant la trobada

Bisbat d'Urgell
Actualitzada 10/07/2021 a les 13:54
El copríncep d'Andorra, Joan-Enric Vives va rebre aquest divendres el conseller de Sanitat de la Generalitat, Josep Maria Argimon i Pallàs, al Palau Episcopal. A la reunió hi van assistir també la secretaria general de Salut, Meritxell Mas; la cap del gabinet del conseller, Montserrat Morante; i l'alcalde de la Seu d'Urgell, Jordi Fàbrega. Així com el representant del copríncep episcopal, Josep M. Mauri, i el secretari general del Bisbat d'Urgell i cap de gabinet del copríncep, David Codina. En un clima cordial, van tractar temes d'interès comú i es va valorar la cooperació en qüestions de salut per part del Bisbat i del copríncep amb la ciutat de la Seu d'Urgell i les diverses comarques que abasta el Bisbat d'Urgell.

El conseller va voler saludar el copríncep durant la seva visita institucional a la Seu d'Urgell, dins la qual, a l'ajuntament de la localitat urgellenca, també va mantenir una reunió amb el ministre de Salut, Joan Martínez Benazet.
  • #1 Bufff
    (11/07/21 06:03)

    Com li agrada la premsa al paio aquest... postuleo, postuleo, postuleo...

    Respondre
1
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2021 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts