Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Gallardo, ahir en la presentació del projecte de llei.
sfga / c. esteve

Salud va dir..
Aquí la gent de mes de 45 que no pot trobar feina en lloc de fer programes especials i ajudes a les empreses perquè els contractin com estan fent a espanya que estan invertint un pasteral perquè aquesta gent no es quedi enrere el que fa el molt il·lustre govern com diuen en castellà es amagar-los en la tres-tienda

tindrem els nomades i els moribuns va dir..
Tens tota la raó, que ens ho expliquin.

Avantatges per als de fora i nous impostos i retallades per als d'aquí, tota una declaració d'intencions. A més repercutirà en l'alça dels preus dels lloguers, acabarem vivint a la Seu d'Urgell .....
Respondre
Els nòmades digitals vindran aquí mentre els residents de mes de 50 anys estarem al atur sense cap tipus de programa especial ni subvencions a les empreses per part de govern perquè aquesta gent trobi feina i vivint del aire del cel, i voleu que la gent treballi fins casi als 70 anys si a partir del 45 ja no et miren a la cara? Doncs expliqueu com ho fareu perquè tot plegat es tan contradictori
Respondre
Politica sense cap i perversió del llenguatge. Anem involucionant , cap el precipici i sense frens!!! Potenciant especulació en detrriment de la gent d'aquí. Millor aneu a fer "PASTURA DIGITAL"!!!
Respondre