La 7a edició de l’ArtCamp Andorra ha estat presentada aquesta tarda per la ministra d’Afers Exteriors, Maria Ubach, i el rector de la Universitat d’Andorra (UdA), Miquel Nicolau. En l'edició d'aquest 2021, que se celebrarà del 14 al 23 de juliol, se centrarà en els temes estratègics marcats per la UNESCO com la cultura de la pau i els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). La ministra ha destacat que hi participaran un total de 23 artistes de 21 països diferents i un jove estudiant d’Andorra.
Durant la seva estada al Principat, els artistes treballaran en un espai cedit pel comú d’Ordino, podran visiter el Museu de l’Electricitat de FEDA i podran pintar al voltant del Llac d’Engolasters amb la temàtica de les energies renovables de rerefons. "El certamen permet continuar donant suport a un sector especialment tocat per la pandèmia i crear nous espais de trobades interculturals", ha destacat Ubach.