x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Sostenibilitat

Andorra presentarà el segon Informe Nacional Voluntari

Comença el Fòrum Polític d’Alt Nivell sobre Desenvolupament Sostenible amb la participació d’Ubach i Vilarrubla
Actualitzada 06/07/2021 a les 19:18
Aquest dimarts comença el Fòrum Polític d’Alt Nivell (HLPF) sobre Desenvolupament Sostenible, que se celebrarà a les Nacions Unides, a Nova York i s'allargarà fins el 16 de juliol. Només les sessions inaugurals i de clausura seran presencials, on hi participarà la Missió Permanent d’Andorra. El tema escollit per aquest any és "la recuperació sostenible i resilient de la pandèmia de la COVID-19 per promoure les dimensions econòmiques, socials i ambientals del desenvolupament sostenible: construir un camí inclusiu i eficaç per a l’assoliment de l’Agenda 2030 en el context de la dècada d’acció i de realització del desenvolupament sostenible".

Maria Ubach, ministra d’Afers Exteriors, participarà en la sessió plenària amb la resta de dirigents internacionals. Andorra anunciarà durant aquest Fòrum la seva intenció de presentar el seu Segon Informe Nacional Voluntari –on cada país explica les seves iniciatives i polítiques nacionals per a l’assoliment de l’Agenda 2030 i la seva implementació– en el marc del Fòrum Polític d’Alt Nivell del 2022 després d'haver presentat al 2018 el primer. D'altra banda, el dimarts 13 la ministra d’Educació i Ensenyament Superior, Ester Vilarrubla, participarà de manera telemàtica en la Reunió Mundial d’Educació 2021 organitzada per la UNESCO.
Etiquetes
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2021 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts