Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
L'accident es va produir a quarts de nou de la nit.
TWITTER / A. I.
Desorellat va dir..
Com a veïna de la Cortinada, passo a diari en cotxe i també sovint caminant. Es una vergonya com passen alguns vehicles, sense kostrar el minim respecte per ningu.
Andorra te un problema nacional per ser massa laxa ens els controls de circulació, tant a nivell de velocitat com de contaminació acústica.
És una pena veure cap on anem.
El meu pèsam per la familia del motorista mort.
Pel que fa al noi que portava el cotxe, mà dura.
Ordinenc va dir..
No vull entrar en polèmica i menys amb una mort pel mig. Jo també vaig a reunions de poble on hem debatut el problema, i en aquestes reunions s'ha treballat el semàfor i la voravia que continua pel cementiri que no existia i la barana actual que protegeix tota la vorera inexistent abans. T'imagines el que era abans passejar amb un carret de nen o en bici per aquesta voravia sense protecció. Ara mira com ha quedat la protecció on va haver l'accident. Que hauria passat si en aquell moment fatídic, a mes a mes hi passava una família caminant? Per cert cal aclarir que soc de segona fila ja que no vivim a la CG3 però si que tinc una visió privilegiada sobre aquesta carretera i com a ordinenc que també soc, te'n podria explicar uns quants d'accidents que malauradament he presenciat en primera fila. De res serveix polemitzar, ara el que toca, un cop identificat el problema, es posar-se a treballar per resoldre-ho i acceptar d'una vegada per totes que no es tan sols una carretera general.
Pau sense vot va dir..
Estas andorra nai
Pau sense vot va dir..
Te lo digo en castellano para que lo entiendas , esto no es España así que la DGT española no pinta una p... m.....
No es moment de llençar culpes sobre una cosa o l'altra , es moment d'intentar aportar solucions per de cara a un futur poder evitar situacions similars i aixi poder evitar desgracies , queixantse i buscant culpables a crits no es solucionara res .
Ordinenc va dir..
Si la carretera pasa en frente de los edificios, aunque sea carretera, esta atravesando un "centro poblado", la velocidad ya sería 50 km/h. A demás en el sentido que hay un solo carril, bajaría a 30 si hay bordillo. Si no hay bordillo y es plataforma unica, pues 20 km hora. En el sentido que hay dos carriles, continuaría a 50. Todo eso según la nuevas directrices de la DGT española. 50 km es mucha velocidad frente a un edificio, guste o no.
Ordinenc va dir..
Bona Comentari, que inclou elements de reflexió desconeguts
Desorellat va dir..
Your average Andorran (residents or citizens) speeds. Whether it is 1km/h more or 100km/h, speeding is speeding, a 10% margin for me is ok either you control everyone or no one.
Ordinenc va dir..
A fixed radar will not do much. Install average speed radar and your problem goes. Over 85% of vehicles speed, yes it is my non scientific data, but almost everyone exceeds the speed limit not just in this zone but along the entire road from Ordino to El Serrat. Speeding is an inherent problem in Andorra and mostly by residents/citizens - me included.
Primer de tot, el meu sentit condol a la familia del difunt.
Aquí, com Ordinenc, i present a les reunions comunals, vull aportar el meu petit gra de sorra... Aquestes persones pretenen que la carretera que passa per davant de la seva porta, la CG3, estigui limitada a 50 o menys davant de casa seva, per les molèsties que els hi pot donar (soroll, etc...)
També volen zones d'aparcament gratuïtes al carrer... Resumint, van comprar uns pisos d'un cert preu a una zona amb certes prestacions, i ara volent unes prestacions d'alt standing.
I és veritat que ho van dir durant les reunions comunals, però com és carretera general, se'ls hi va dir que és competència de govern.
No obstant aquesta doble via de baixada és perillosa i s'ha de controlar (sembla que com totes les dobles vies d'Andorra no controlades, no ens sabem comportar), un radar fix faria la seva feina.
No tota a culpa és de la velocitat.
RespondreFins i tot molts que van a 50 trepitgen la línea continua. El problema és que la gent no sap conduir lents i ràpids,no saben quedar se al seu carril.
No estic a favor de eliminar el doble carril i més circular a 30. Que posin aquells coros verds de separació de carril i ja amb això la majoria aniria més lentament