x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Pandèmia mundial

França subministrarà AstraZeneca en els propers dies

La vacunació de segones dosis ha començat avui
La vacuna contra el coronavirus.

La vacuna contra el coronavirus.

La vacuna contra el coronavirus.

Fernando Galindo
Actualitzada 27/05/2021 a les 17:46
El procés de vacunació amb la segona dosi ha començat avui. Així ho va avançar el ministre de Salut, Joan Martínez Benazet, en la compareixença posterior al consell de ministres d'ahir. Segons ha confirmat Govern al Diari, en els pròxims dies, entre demà i dilluns, arribaran noves vacunes d'AstraZeneca provinents de França, encara que no s'ha concretat quan. De moment es desconeixen les dosis exactes i tot i que s'esperava que aquest cop fossin Moderna, tornaran a arribar els vaccins d'Oxford AstraZeneca.

El ministre va encoratjar els joves a inscriure’s a l’aplicatiu per ser vaccinats i va recordar que el passaport Covid requerirà que hi hagi les dues dosis per tal de poder viatjar. Benazet va afegir que "Seguim amb la mateixa visió que teníem fa uns mesos i es preveu que abans de l'estiu hi hagi entre un 60 i un 70% de la població vacunada amb la primera dosi".
  • #17 Gemma
    (28/05/21 00:26)

    Veurem quanta gent jove se la posa i què faran quan els hi sobrin dosis que ningú més vol. Amb la franja d,edat que tocarà ara, de gent tant jove, aquesta vacuna ja no l,haurien de posar. Són molt pocs els que pateixen efectes secundaris però a algun li toca sempre i a molta gent jove, que per edat no té tant risc de tenir efectes greus de covid no li compensarà jugar-se-la amb AZ

    Respondre
  • #16 Per això ens la donen
    (27/05/21 23:01)

    Per això ens l'han donat perquè ja s'ha prohibit a la resta d'europa i com ja no les volen ens les regalen, q llestos els francesos

    Respondre
  • #15 Maria
    (27/05/21 21:02)

    Astrazeneca no la vol NINGU!!!!

    Respondre
  • #14 jordi
    (27/05/21 20:11)

    Du foutage de gueule de la part de la France !! Quelle honte, après avoir accepté de ne pas vendre de forfaits cet hiver, le minimum aurait été d'avoir un semblant de correction avec Andorre ! Madame l'Ambassadrice, ne vous étonnez pas de la perte d'influence de la France en Andorre . C'est scandaleux !

    Respondre
  • #13 A punt per vacunar-me!
    (27/05/21 19:50)

    Mai por! La vacuna d'AstraZeneca és cosa d'homes! És la que s'ha injectat el Chuck Norris.

    Respondre
  • #12 Ellos no usan Astra zeneza para segunda dosis de gente menios de 66
    (27/05/21 18:56)

    Tiene muchas dosis de Astra Zeneca que nadie quiere, como no las usan para las segundas dosis para gente menos de 55! Como se antreven despues de ellos por los riesgos obviamente no lo usan para si gente… 

    Respondre
  • #11 Critica facil
    (27/05/21 18:51)

    Ben fet no em volen de l'astra, ells tampoc de la contrabanda que favAndorra alb el tabac.. i se la traguen... Doncs a tragar_nos l'astra... Lleialtat, jajaja

    Respondre
  • #10 nunca astrazeneca
    (27/05/21 18:51)

    Esto es extremadamente decepcionante. Francia claramente nos está arrojando su AZN no deseado. Nadie quiere esta vacuna. Es hora de que Andorra deje de chupar la teta de España y Francia y solo compre suficientes dosis de PFizer o Moderna y haga esto. Esto es como un circo en este momento.

    Respondre
  • #9 miseria
    (27/05/21 18:26)

    Com sempre Andorra pringant. Molt valents contra els seus ciutadans i llepant el que no te nom als països de l'entorn. De nou Astrazeneca el que no vol ningú. Us la foteu pel C

    Respondre
  • #8 Lleialtat amb França
    (27/05/21 18:23)

    Lleialtat amb França

    ...( i els aparents problemes són culpa del desequilibri produït per la desagradable gent de frontera a baix)

    Respondre
Veure’n més
17
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts