x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Pandèmia mundial

Arriben 5.850 dosis de Pfizer d'Espanya

Només se n'administrarà la meitat, 2.925, ja que la resta es reservaran per poder administrar la segona inoculació
La Cap del Servei de Farmàcia del SAAS Elvira Gea, ha recollit la nova remesa de vacunes

La Cap del Servei de Farmàcia del SAAS Elvira Gea, ha recollit la nova remesa de vacunes

La Cap del Servei de Farmàcia del SAAS Elvira Gea, ha recollit la nova remesa de vacunes

SAAS
Actualitzada 04/05/2021 a les 20:51
El Govern ha confirmat que el nombre total de vacunes Pfizer, provinents d'Espanya, que han arribat avui és de 5.850. No obstant això, les mateixes fonts han explicat que d'aquestes només se n'administrarà la meitat, és a dir 2.925, ja que la resta es reservaran per tal de poder administrar la segona inoculació. De moment, les convocatòries als ciutadans per rebre el vaccí s'allarguen de dijous fins al dissabte.
  • #8 Carles
    (04/05/21 21:53)

    Llista d'espera va dir..
    Si aquestes vacunes venen d'Espanya i allà el percentatge de vacunats no és superior al d'aquí és de mal entendre que aquí en volguem més que allà. Per la mateixa raó que exposes ( som pocs), un poble com la Seu haréin d'estar tots vacunats. Intentem ser una mica més raonables i posar-nos a la pell dels demés

    Respondre
  • #7 David
    (04/05/21 21:41)

    Anonim va dir..
    Truca al telèfon de la Covid, vaig inscriure dues persones via telemàtica, i la 2a no la van recepcionar...en trucar, la van inscriure al moment...havien tingut problemes els primers dies em van dir... 

    Respondre
  • #6 Llista d'espera
    (04/05/21 21:28)

    Quina decepció. Tan poques vacunes??? El fàcil que hauria de ser vacunar a una població tan petita....

    Respondre
  • #5 D'això en diuen una quantitat important?
    (04/05/21 21:19)

    D'això en diuen una quantitat important? És una broma? Patètic tot plegat.

    Respondre
  • #4 No me llames iluso
    (04/05/21 21:06)

    5.850Vacunes!!!! NO és una vacunació massiva.
     2.925 vacunats tampoc és “una quantitat important”.
    Algú d'exteriors pot trucar a l'ambaixada Estats units per comprar el seu excedent pfizer i moderna.

    Respondre
  • #3 Fa uns dies...
    (04/05/21 20:02)

    Vacunació "intensa" amb Pfizer a partir de dijous
    Martínez Benazet ha anunciat que aquesta setmana arriba una "quantitat important" de dosis des d'Espanya
    ha ha ha ha ha

    Respondre
  • #2 Anonim
    (04/05/21 19:55)

    A veure si hem truquen, porto des del 1er dia inscrit i res, com diuen muxo lirili pero poco lerele, esten segurs que la web d inscripcions va be? Conec gent mes jove que ja a rebut el vacci.....o truquen 1er els amics??...

    Respondre
  • #1 El petit Napoleó
    (04/05/21 19:52)

    Quin sentit té vacunar-se, quan França demana proves PCR?.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts