x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Andorra la Vella

Esteve Vidal es posiciona en contra de l'aeroport

Actualitzada 02/05/2021 a les 11:03
L’excap de gabinet del Govern i antic secretari general de Demòcrates Esteve Vidal es va posicionar ahir en contra de l’aeroport nacional. “Crec que no és possible tant per l’impacte mediambiental com pel cost econòmic”, va escriure a les xarxes Vidal, que és favorable a impulsar la connexió ferroviària.
   
Etiquetes
  • #12 Benjamí
    (02/05/21 22:53)

    Pot estar-se en contras de l'aeroport, inclús que siga inviable tècnicament, però justificar-se amb allò de connectar-se amb "les xarxes ferroviàries veïnes" són ganes de fer volar els coloms. Només cal veure un mapa dels pirineus i de les xarxes ferroviàries veïnes per a adonar-se'n que això és inviable.
    Sense anar més lluny, la distància entre sant Julià i el Pas de la Casa és de no arriba a 40 km...però amb un desnivell de 1.100 metres. Els ferrocarrils són molt vulnerables als pendents pronunciats.

    Respondre
  • #11 Sentit comú
    (02/05/21 17:03)

    A veure si trobeu algú que estigui a favor de fer aquesta aberració (a part del qui ho impulsa des de la cambra d c.). Llavors sí que seria notícia.

    Respondre
  • #10 Mai tant!
    (02/05/21 16:28)

    Això amb una bona minuta s'arregla

    Respondre
  • #9 Marc
    (02/05/21 14:04)

    no es ningu va dir..
    Justament!!! Busca'm algun enginyer o pilot del món professional de l aviació que digui que aquest projecte sigui viable i en parlem!! De moment no n he trobat cap....

    Respondre
  • #8 Directors de diari
    (02/05/21 12:46)

    Aviador va dir..
    És a dir, per a tu i els altres que heu comentat el mateix, si un membre del partit que governa es posiciona en contra de l'aeroport no s'hauria de publicar? Una cosa és que estigueu a favor de l'aberració aquesta que volen fer, però una altra es anar de directors de diari per la vida!

    Respondre
  • #7 estripagecs
    (02/05/21 12:41)

    deu ser el Sr Joan Viladomat que paga un “fee” mensual al Diari per a que setmanalment publiquin alguna parida en contra del projecte a l'aeroport de Grau Roig....
    Que se us veu el plumero hahahahaha.....

    Respondre
  • #6 ridicul
    (02/05/21 12:28)

    I que en diu la tieta Tomassa ? I l'avi que ara passa pel carrer ?

    Respondre
  • #5 marta
    (02/05/21 12:27)

    Jo tambe he fet uns quants tweets sobre el tema
    Els publicareu ?

    Respondre
  • #4 no es ningu
    (02/05/21 12:26)

    Qui es aquest noi ? Es enginyer per dir alguna cosa ?

    Respondre
  • #3 Encampada
    (02/05/21 11:01)

    Ara anirant sortint....
    Finalment tothom sap que era nomès per Vips, esportistes, i poca cosa més. Això si pagat per tots!

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts