x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
reportatge

Crònica en rosa al BOPA

Alejandra López i el seu futur espòs, Joan Mir.

Crònica en rosa al BOPA

Alejandra López i el seu futur espòs, Joan Mir.

A. LÓPEZ / INSTAGRAM
Actualitzada 24/04/2021 a les 12:07
El Butlletí Oficial del Principat d’Andorra (BOPA) és poc discret. Millor dit, és indiscret. Cada setmana publica els edictes amb les proclames de matrimoni i unions civils dels ciutadans que opten per fer aquesta passa. Hi ha cops que el BOPA, l’indiscret, et permet fer la crònica en rosa del Principat. Aquest dimecres, a tall d’exemple, els ha tocat a l’Alejandra López i en Joan. Però qui és el futur espòs de l’Alejandra? De Joans residents a Andorra n’hi ha molts, però amb els cognoms Mir i Mayrata, només n’hi ha un. Es tracta del campió del Món de MotoGP de la passada temporada. Mallorquí de naixement, però resident a la Massana des de fa un parell d’anys. L’Alejandra també és mallorquina. I una cerca a Google ens permet descobrir que la jove, que al setembre farà 26 anys, està relacionada amb el món de l’esport en el camp de la gimnàstica rítmica com a practicant i entrenadora. L’Alejandra i en Joan, que al setembre farà 24 anys, es van conèixer a l’illa i fa temps que són parella.
Més enllà de la crònica en rosa, el fet que el BOPA publiqui noms i cognoms, edats, adreces i números d’identitat de les persones que decideixen contraure matrimoni eclesiàstic o civil no és del grat de tothom, ja que ho consideren una violació de la seva intimitat. La futura Llei qualificada de la persona i la família, ara mateix en tràmit, suprimirà, en els cas dels matrimonis civils, les proclames que deixaran de sortir al BOPA.
  • #10 Isaac
    (24/04/21 21:13)

    A mi el que m'agrada es com pilota aquesta bestia la moto. Amb qui es casa, sopa o qualsevol altra cosa, ME LA PELA

    Respondre
  • #9 Uno que pasaba
    (24/04/21 17:23)

    Y la ley de protección de datos? No se debe poder acceder a información confidencial por parte de gente ajena. Una cosa es que salga el nombre y otra su dirección, teléfono, edad, número de identidad,...

    Respondre
  • #8 Realitat
    (24/04/21 13:11)

    El bopa el mirem dos més i jo, i ni me'n vaig assabentar. Ara sí. És el diari el que ha estat indiscret.

    Respondre
  • #7 Jordi C.
    (24/04/21 12:49)

    S'estimen, son feliços i és volen casar....
    No crec que tinguin que amagar-ho ... així que moltes felicitats Joan per la teva extraordinària temporada passada i molta sort per aquesta. I sobre tot moltes felicitats parella !!! Que sigueu molt feliços i content de que ho vulgueu fer a Andorra.

    Respondre
  • #6 Olga
    (24/04/21 10:11)

    Bopa indiscret? O Diadi d'Andorra indiscret!!!
    Si no haguessiu dir MIR i MAYRATA, ningú sabria quin Joan es casa.
    De totes maneres, moltes felicitats parella ❤️

    Respondre
  • #5 wally
    (24/04/21 10:02)

    A veure, Diari d'Andorra, que us està passant? Primerament el redactor (perquè dir-li periodista em sembla excessiu) hauria d'assabentar-se perquè es publiquen les proclames, no és un fet gratuit. I per altra banda, Diari, millor no publicar res si no teniu notícies, que publicar coses ridícules...

    Respondre
  • #4 La France Patrie
    (24/04/21 09:26)

    Je crois surtout que vous, presse à scandale et presse basique, êtes avides de ce genre de connerie. Ne mettez pas la faute sur les épaules des autres ! 

    Respondre
  • #3 Bernard Shaw
    (24/04/21 08:52)

    Reportatge Telencinco

    Respondre
  • #2 El dissident incòmode
    (24/04/21 08:15)

    Ni cas, el BOPA és el TBO!.

    Respondre
  • #1 Aquí hi ha tomàquet
    (24/04/21 06:58)

    No crec que el BOPA sigui indiscret, qui s'ha guanyat aquesta fama sou vosaltres, la premsa groga i la vostra deriva 'socialite'.

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts