x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Turisme

El sector turístic buscarà el visitant de qualitat per deixar enrere la crisi

Així ho van expressar diversos representants de l’àmbit a la taula rodona de l’Skal Club
Caldea és un dels atractius turístics d'Andorra.

El sector turístic buscarà el visitant de qualitat per deixar enrere la crisi

Caldea és un dels atractius turístics d'Andorra.

ARXIU
Actualitzada 21/04/2021 a les 12:12
La Covid-19 ha canviat molts aspectes de la vida diària i no són pocs els sectors que s’han hagut de reinventar. I el turístic no n’és cap excepció. Per aquest motiu, i per posar en comú la diagnosi d’aquest moment pandèmic, els principals representants del sector turístic es van reunir ahir en el marc de la celebració de la taula rodona El futur del sector turístic a Andorra, organitzada per Skal Club Andorra.

“Haurem d’anar cap a un turisme més sostenible i de més qualitat. Menys turistes i que deixin més diners a Andorra”, va comentar Francesc Camp, president d’Ski Andorra. “Si competim en un espai de turisme barat no tindrem possibilitats, perquè la vida a Andorra és cara”, va afegir Antoni Miralles, president de l’Associació Comerços de Riberaygua. “Estem segurs que hem de fer un gir cap al turisme de qualitat i l’hem de prioritzar per sobre de la quantitat”, va apuntar, per la seva, banda Meritxell Cassi, directora de l’Associació Autèntics Hotels. Aquestes eren algunes de les propostes que suggerien ahir alguns dels participants de la taula per sortir de la crisi actual. Una estratègia en què la majoria coincidien i que passa per atreure un perfil de client d’alt nivell adquisitiu. “El client d’alt poder adquisitiu ja el tenim actualment a l’hivern. Partint d’aquesta base, hauríem d’aconseguir extrapolar el model a l’època estival”, va indicar Camp.

Per altra banda, durant el debat, al qual també van participar Toni Navarro, cap de màrqueting de Caldea, i Jaume Escoda, president de l’Associació d’Agències de Viatges, també es va posar sobre la taula el fet de com millorar l’escenari turístic al Principat, on van sorgir propostes com el fet de reinventar el comerç a partir de millorar les capacitats i les competències dels professionals. També es va voler deixar clar el fet de mantenir Andorra com un atractiu segur, innovador, sostenible, ben comunicat i amb garanties sanitàries.
Etiquetes
  • #11 Butifarrada
    (21/04/21 19:30)

    Antoni va dir..
    Totalment d'acord amb tu, també fa falta que el comú de la capital faci un reset i els espectacles que organitza tinguin més glamur, perquè amb tanta butifarrada popular i gralles escampades per el carrer el vip no se senten molt comedes, volen altre cosa i això encara no ho han entès Marsol and company els acabeu d'espanta

    Respondre
  • #10 Manel
    (21/04/21 11:23)

    Per dur al país turisme de qualitat cal començar a netejar-lo. I no parlo de la gent, sinó de netejar-ho físicament. Carrers, rius, boscos, etc... Nets de runa, ferros, plàstics, papers.
    Una de les coses que busca el turisme de qualitat, a part de la tranquil·litat, es veure ordre i neteja, ¡Natura!

    Respondre
  • #9 Manu
    (21/04/21 11:14)

    Desde que sóc petit que escolto tots els polítics i empresaris del país dir-ho i els veig fent tot el contrari i mirant d'omplir el principat de botiguetes d'electrònica barat, outlets, bazars, i hotels de mala mort!

    Respondre
  • #8 Popo
    (21/04/21 11:13)

    Buenos dias. Para hacer Monaco hay que investir en algo mas atractivo.

    Respondre
  • #7 Popo
    (21/04/21 11:11)

    Buenos dias

    Respondre
  • #6 david
    (21/04/21 09:54)

    La pregunta es molt facil i d'autocritica: el que nosaltres oferim es de qualitat? Tenim treballadors profesionals i amb experiencia (aquests no treballen per 1000€)???

    Respondre
  • #5 Yes
    (21/04/21 09:53)

    Osea que desapareceran de las pistas de esquí los hooligans ingleses y los grupos de procedencia indefinida????

    Respondre
  • #4 Ernest
    (21/04/21 09:43)

    El client llatinoamericà, indígena i caribeny serà millor que l'actual low cost?

    Respondre
  • #3 Antoni
    (21/04/21 08:37)

    30 anys amb la mateixa cantarella i continuem a la casella de sortida: turisme massiu, de poc poder adquisitiu, picnics als aparcaments... Per un canvi al model turistic, cal mesures impopulars, on molts negocis actuals no tenen cabuda.

    Respondre
  • #2 hache
    (21/04/21 08:08)

    que llama usted cliente de qualitad, con mucho dinero?????

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2021 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts