TALL A la 
CS-310 

Tall a la CS-310 entre Anyós i l'Aldosa a causa d'una esllavissada sense danys personals. El trànsit s'ha desviat pel centre de la Massana

Andorra es publicita com a destinació turística amb garanties sanitàries

L’activitat a l’aire lliure és el principal reclam de la nova campanya d’estiu d’Andorra Turisme

Andorra es publicita com a destinació turística amb garanties sanitàriesANDORRA TURISME

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

L’estiu a Andorra es viu a l’aire lliure. Aquest és el lema de la nova campanya d’Andorra Turisme per a l’estiu vinent. Un enfocament que busca presentar el Principat com a destinació turística segura, atractiva i amb garanties sanitàries.

Així doncs, la ministra de Turisme, Verònica Canals, i Betim Budzaku, director general d’Andorra Turisme, van presentat ahir en el marc d’una compareixença pública una de les campanyes més potents i innovadores que Andorra Turisme ha dut a terme fins ara, sobretot pel que fa a la durada, ja que enguany s’allargarà fins al mes de setembre. D’altra banda, la campanya també destaca per l’alt cost, ja que s’eleva a la quantitat total de 3.400.000 euros. Pel que fa a l’estratègia de comunicació, destaca l’aposta per la qualitat i la diversitat de mitjans, en què es potenciarà sobretot el mercat francès i espanyol. “S’ha treballat molt amb mitjans de caràcter qualitatiu”, va destacar Canals. Alguns d’ells mitjans tan prestigiosos com The Guardian o Lonely Planet. La campanya, doncs, es va iniciar ahir amb un espot publicitari de 30 segons que es distribuirà pels vuit països on Andorra Turisme té la intenció d’incidir: Espanya, el Regne Unit, els Països Baixos, França, Bèlgica, Irlanda, Itàlia i Alemanys. “S’ha apuntat alt per drenar especialment tot el mercat del nord”, va comentar Budzaku.

En aquest sentit, la campanya televisiva s’iniciarà el 27 d’abril per Catalunya, València i l’Aragó, i l’11 de maig per Madrid i altres territoris com el País Basc. TV3, el grup Antena 3, PubliEspaña i Pulsa seran els principals canals d’emissió. A França, l’anunci es distribuirà a partir del 4 de maig majoritàriament pel grup TF1. A banda d’això, també es publicitarà a través de ràdio i brànding.

L’estratègia d’Andorra Turisme també passa per donar protagonisme i col·laborar activament amb els principals esdeveniments esportius i culturals del país, que preveuen l’atracció de molts visitants. De moment, els més importants seran el Tour de França, previst per a l’11, 12 i 13 de juliol, l’Andorra Multisport Festival i l’Andorra Mountain Music, amb dates encara pendents de confirmació.

tracking