x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Política

Montaner pregunta per què va pagar Govern pels documents de la notaria Estañol

La consellera demana l'import exacte que va abonar l'executiu
La consellera de terceravia, Carine Montaner.

Montaner desmenteix haver tingut contactes amb CC

L'exconsellera de terceravia, Carine Montaner.

Fernando Galindo
Actualitzada 12/04/2021 a les 12:29
La consellera general Carine Montaner ha presentat una pregunta al Consell perquè el Govern expliqui els motius pels quals es va decidir pagar pels documents de la notaria Estañol quan va tancar i l'import exacte que es va abonar en l'operació. L'exparlamentària de terceravia exposa que la Llei del 2017 dels fedataris estableix que els protocols pertanyen a l'Estat andorrà i que la custòdia dels protocols correspon a l'Estat quan cessa l'activitat d'un fedatari com va succeir amb la notaria Estañol el febrer del 2020.

Montaner vol saber les raons per les quals el cap de Govern va decidir que hi hagués un pagament per aquests documents si ja pertanyien a l'Estat. 
Etiquetes
  • #9 El dissident incòmode
    (12/04/21 21:09)

    Ja que hi sóm, podria demanar pel nou aparcament (sembla més un edifici) de Ransol.

    A qui pertany el terreny?
    Qui ha pagat la construcció?
    Qui l'explotarà?
    Qui i quan es va adjudicar?
    En quines condicions?
    Calia?.

    Respondre
  • #8 Veritas
    (12/04/21 18:45)

    I per què Govern paga el sou d'aquesta dona negacionista i que no atina mai amb el que diu?

    Respondre
  • #7 Laura
    (12/04/21 17:10)

    TRANSPARENCIA va dir..
    A mi també em sembla que es guanyen sobradament la vida, però també ho fan molts advocats i molts banquers i molts metges ... i no per això el govern deixa de pagar els assessoraments, o els crèdits i les prestacions a la Cass. La pregunta seria, si es va fer el que diu la llei? I una altra pregunta seria, perquè els notaris no han pagat a càrrec seu la digitalització dels protocols? La digitalització dels protocols de la notaria Estañol qui l'ha pagat? Ell? I els altres notaris han fet el mateix?  Carine, si vols preguntar pregunta-ho tot. Si no se't veu el plumero.

    Respondre
  • #6 Toni
    (12/04/21 16:38)

    potser van pagar pel transport del protocol? Que no son 4 papers que poden anar al maleter d'un cotxe... quan es vol fer populisme tot s'hi val ? Paloma

    Respondre
  • #5 TRANSPARENCIA
    (12/04/21 15:12)

    Exacte molt bona pregunta...
    sera que no s'han guanyat bé la vida els notaris a Andorra
    amb les minutes de Honoraris.


    Respondre
  • #4 Jo no et votaré Carine
    (12/04/21 13:36)

  • #3 Rafa
    (12/04/21 13:20)

    Molt bé, ja es hora de que es parli dels regals que es fan amb els diners de tots, el seguent pas seria qui hagi fet aquest pas el pagui de la seva butxaca.

    Respondre
  • #2 Carine Cap
    (12/04/21 12:46)

    Per fi algú que furga. Per fi!! Per fi oposició!! Control al Govern. Al Govern dels millors que no se'ls hi pot dir res ni criticar res,

    Respondre
  • #1 molt bé carine!!!!
    (12/04/21 12:34)

    CARINE!!! mol bé amb la teva iniciativa de fer un nou partit.
    HI HA MOLTA GENT QUE PENSA COM TU!
    ANIMS!!!

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts