Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
El SUM s'hi ha personat i l'home ha estat traslladat a l'hospital
Fernando Galindo
Arnau va dir..
Des de un principi es parla d'una caiguda des de un balcó.
Juanita Banana va dir..
Els tres primers comentaris obeeixen a la notícia de primera hora, a la qual no es detallava que es tractava d'una caiguda del segon pis.
Arnau va dir..
A l'article posa “S'ha precipitat d'un segon pis”, així que queda bastant clar que balcó o findestra, no creus?
Juanita Banana va dir..
Doncs estàs equivocada. Altra cosa és que han anat modificant l'article a mesura que han tingut coneixement de la causa. Així que el d'"stem fatal" m'imagino que ho diu per vostè. El seu nom, ja apunta, per cert.
Juanita Banana va dir..
Perdoni, Sra. Banana, pero aixo del balcó a les primeres noticies no hi sortia. O es que no ho ha llegit fins ara, vostè? Si es aixi.....
Crec q molts comenten sense llegir l article. En aq cas, es flagrant. No l'han atropellat. Ha caigut del balcó. Res a veure amb cotxes q van rapid o amb passos d vianants. Stem fatal
RespondreHan de posar passos de vianants amb relleu, que hagin de reduir forçosament la marxa. N'hi ha que van disparats per Prat de la Creu, malgrat haver passos de vianants cada 50 metres.
RespondreHoy en la parada de bus de la Stella, en 15 minutos dos frenazos extremos de ultimo momento frente al paso de vianants, la gente conduce son prestar atención a lo que hace. No era un problema de que el peatón cruce bruscamente, ya había coches parados.
RespondreUn fenomen social dels nostres temps, un atropellament diari.
Respondre
Realitat va dir..Han de posar passos de vianants amb relleu, que hagin de reduir forçosament la marxa. N'hi ha que van disparats per Prat de la Creu, malgrat haver passos de vianants cada 50 metres.
RespondreThe crossings are just really badly designed, the visibility is made worse by allowing buses and cars to stop next to the crossing. Sacrifice a few friggin parking spaces and put zig zags at least 15m either side of the crossing. Same rules as UK, zero tolerance for stopping on the zig zag zone, even in traffic - 500 euro fine with no discount. Speed is not always the reason. On occasions the pedestrian is to blame as they are looking at their mobile whilst entering the crossing, people also need stop to look & listen, look again and look a third time to make sure it is safe to cross. The people that designed these crossing should be fined and fired, urban and traffic planning looks to be done by trial and error. Also, the idiot that chose the lights in the road for the three crossings in La Massana needs to be fired too, the system was simply wrong. There was an Austrian system that better suited Andorra, that I mentioned to a councillor a few years ago.